
https://www.instagram.com/reel/CaXigUKgUo0/?utm_medium=copy_link
Bu da biz sjsjsj

Çok yakın bir arkadaşım var her gün arar en az 2 saat konuşuruz. E bu 2 saati de havadan sudan konuşarak geçirmiyoruz tabii ki 😄
Küçük küçük bilgi alışverişi yapıyoruz normal olarak 🤭
Dedikodu olmayan bir şeyi uydurmaktır bence. Yakın arkadaşımla dedikodu yapmıyoruz gördüğümüz şeyleri eleştiriyoruz
Cevap
13Cevap
Dedikodu demiyelim de bilgi alışverişi diyelim biz ona 🤪
Yüzeysel anlık deriz ama ayrıntılara takılıp orada kalmayız..
Her ikimizinde ruhu daralır..
Biz asıl hanımefendiler olduğumuzdan dedikodu nedir bilmeyiz 😂😂
Dedikodu koydunuz adını. Hepsinin ucu gıybete gidiyor, o ise günah.
Gerektiği zaman her insan dedikodu yapar ben az da olsa şu şunu dedi gibi küçük dedikodular yaparım
Dedikoduyu çok sevmiyorum ama arada illaki oluyor 🙈
Prensip gereği yakın arkadaş yapmıyorum :D
Bilgi alışverişi o biz dedikodu yapmayız
Dedikodu ne denek bilmem allah sizi inandırsın
Yapmam diyenin ağzı yüzü kayar 😂 Keyifli günler..
Yapıyoruz allah affetsin. Akdkdlld
Hemde kralını yaparız
Arada yapıyoruz djdjjd
Aa hiç olur mu ayıp bir kere 😂
ben gıybet yapma diye uyaran tarafım
Herkes yapar, ben dinleme taraftariyim
Dedikodu yapmam o yüzden etrafım boştur
gıybet duruş olarak karşıyım...
dedikodu günahtır yapma
Islak kek nasıl yapılır gibi mi 😂
çok yorucu ve sıkıcı geliyor bana..
Ara ara
Ara ara yapıyorum diyorum bunu
Yakın arkadaş onun için vardır bence jrkwkdkwksk
Hayır yapmıyorum.
Yapıyoruz bazen.
Evet yaparız 😂
Evet yaâ yaparizzz
Yaparız tabi 😊
Kişiye bağlı bu :)
Evett
Evet işlerinde özellikle
Yaparım bazen
yaparız
En sevdiğimiz
Tabi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?