Mutlu geceler herkese 💫
Bu gece kimin ruyaniza girmesini isterdiniz
Bu gece kimin ruyaniza girmesini isterdiniz
Ben en değerlimi göreyim yeterli. O, benim için o kadar değerli ki, gitti gideli hala öyle. İçimde o kadar ukte kaldı ki. Biliyor musun? Onu kayıp ettim, göremedim ve kendi kendimi yedim. Onu kayıp ettiğim gün değil de, bir yıl sonra rüyama girmişti. Sanki biliyor gibi, biliyor da neyse. Onu o kadar çok özledim ki, bana gülmesini, öpücük göndermesini bile. O girsin sadece rüyama, başka da kimseyi istemem. Hayatımda ki en değerlim o idi ve hep o kalacak. Şimdi buradakiler eski sevgilim anlar ama değil. Bir kaç ay kendime gelemedim o gitti gideli ama çabukta toparlanmıştım. O kadar temiz ve günahsız birisi idi. Onu o kadar çok özledim ki anlatamam. Biliyor musun? Ondan adımı duymayı isterdim ama hiçbir zaman bu olamadı. Çünkü konuşamıyor idi. Yine çenem düştü benim ya. Açıldım bir o kadar da.
Kim bu 🥺
Ailemden birisi sadece.
🌺
❤❤
Bu aralar canım içli köfte ve karnıyarık çekiyor. İkisinden birisi rüyama girse şahane olurdu 😅 gerçekte yiyemiyorum, bari rüyamda yiyeyim 😅😅
Çok ilginç 😄
Neden ilginç 😅😅
insan rüyasında yemek görmek ister mi git gerçekte ye😄
Haklısınız ama yakın zamanda yeme şansım yok onları işte 🙄 haftaya anca yiyebilirim 🙄
Ha ayıp ettin ya ben yaparım sana diyorsanız o başka, o zaman başka bir şeyler düşünebilirim rüyam için 😂😂
Yok hiç öyle bir şey demiyorum. İstediğin kadar rüyanda yemek görebilirsin :))
Hahah canınız sağolsun :) ikisi de gelmedi rüyama 😑
Dün gece esprili olsun gülelim diye öyle bir görüş attım 😂
Benim bu hayattaki tek hayalim, mutlu bir yuva kurup çocuk sahibi olmak. O yüzden ilerideki eşim ve çocuklarımı görmek isterdim rüyamda. Ama onlar da gelmediler rüyama, rüya görmedim 🙄
Belki bir gün gelirler rüyana umudunu yitirme 😑
Bir gün gelirler dimi 🙄 gelsinler de dünyanın en mutlu adamı olmak nasıl bir şeymiş simülasyon olarak bi yaşayayım 🙄
kara verebiliyor muyuz buna
Dilek gibi düşün 🙄
Varyemez Amca ölmüş tüm mirası bana kalmış olsun o zaman
Uyanınca üzülürsün bak 🙄
alışkınım
Cevap
58Cevap
Putini rüyamda görüp şu Ukrayna gerginliğini çözecem
Ancak sen çözersin bu meseleyi şişko 👍
Bir şişe ruski vodka açıp yanına papaz eriği ile çözmeyi düşünüyorum
Sen yaparsın
Neden kendine şişko dedin aslinda zayifsin fiziginde iyi neden bunu yansittin kendine
Şişko lafını seviyorum sadece ondan
Hmmm yüzünü nefen sakladin
Mutlu geceler efendim. Tanımadığın bilmediğim güzel birini isterim. Gerçek hayattan istemiyorum.
Rüyamda bu gece hz muhammed sav'ı görmek, kendisiyle hasbihal etmek, rusya ukrayna krizini konuşmak, sayısal loto tüyoları almak isterim.
Bilmiyorum ki beni seven biri olsa güzel olur anca rüyamda görürüm de
Seni merak ediyorum 😃 ama eksilme cidden merak ediyorum
Mutlu olduğum günleri görmek isterdim. Geçen seneyi mesela.
İstediğim kişiyi rüyamda görebiliyorum :) Rüyamı istediğim gibi de yönetebiliyorum :) bana klmış
Ölen abimi yanına cagirsa artık gitsem yeter çok bile kaldım
Bu gece uykum bölünmeden uyumak ve kolayca uykuya dalmak istiyorum 🌝
Sevgiyle korkunun gozyasiyla buluştuğu secde etmeyi görmek isterdim
Bazen kendimi rüyamda aile babası olarak görürüm. Sonra bir kaç damla gözyaşı ike uyanırım. Öyle hayalimdeki aileyi tekrar görmek isterdim.
Eşimi görmek isterdim bu aralar çok kavga tartismalarimiz oldu. Kendisi uzak ta 😔
Ben annemi görmek isterdim gece uyumadan önce anne kac yaşında kadınsın ama gö**tün çok guzel dedim o üst değiştirirken
Babamı görmeyi çok isterim. Uzun zaman oldu rüyalarıma gelmeyeli.
ruyada bari huzur bulalim, kimseyi istemem. rahat bi uyku isterim sadece
Seni görmek isterdim ama uyanamam diye korkarım 😂botmeidn bu rüya diye açlıktan gideriz sanırım
Rüyamda babamı görmek isterim yine 👍
Harbi ama gelmez rüyalarıma bile gelmiyor bayadır
Rahmetli babacığımı görmek isterdim 😔
Sınav sorularını görmek isterim.
Hans Zimmer.
Uzun zaman oldu!
Mia Malkova fena olmazdı
Mümkünse bir süre rüya görmemek isterim..
İsteyince olmuyor daha önce çok denedim..
Hiç kimseyi:) rahat uyumak isterim;))
evleneceğim insan kimse onu :D
Yks sorularını hazırlayan zümreyii
Kimseyi görmek istemem. Esasen rüya görmeyi istemem, sevmiyorum.😀
Putin'i görsem. İyi olur.
Savaşın kazananı olmaz dayı diyesim var...
Sevdiğimi görmek isterdim tabiki😋
Uzun zaman oldu rüya görmeyeli
Babamın kucağında kızımı görsem ne güzel olurdu
Rüya görmek istemiyorum
Salihi görürsün İnş.
Carl Jung veya Sigmund Freud..
O kadar kötü bir geceydi ki rüya falan da görmedim
Eski sevgilimi göreyim sevisirken benimle
Senin sevgilin yok mu şu an @mk
Göreceğim kişiyi gördüm
Ruyalarimiz bari bize kalsin dombili.
Gelecekteki eşimi
Bora Cengizi görmek isterdim 😂
Seni görsem fena olmaz
Tilkileri kovalayan tavşanları😂
Ailem olsa iyi olur
Kaybettiğim 12 yıllık arkadaşımı
İlk ve tek aşkımı
Scarlett Johansson
Hayırlısı kimse😄
Sevdiğim kadının
@Burcu4578
Hic kimseyi istemem
Görmek istediğimi görüyorum hep zaten..
Söylemem🤭
rüya görmeyi sevmiyorum
Hz. muhammet
Ben ümmeti değil miyim? Benide cennetine alsın isterim. Layık değilim onun yanına ama isterim.
Düşünmedim hiç.. sen olabilirsin
Bebe Rexha aşkım
Kimseyi
Dua Lipa
Annemi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?