Millet hapisten çıkan oğlunu kahraman gibi karşılayıp instagramda ilan ediyor, biz ufacık bişey yapsak ailemiz ağzımıza sıçar niye?

Wayy amonyum!
Biz ufacık bişey yapsak bizim ağzımıza sıöıp evlatlıktan red ederler, yüzümüzü görmezler. O serseriler napıyo da aileleri bu kadar bohlarını yiyo?
Millet hapisten çıkan oğlunu kahraman gibi karşılayıp instagramda ilan ediyor, biz ufacık bişey yapsak ailemiz ağzımıza sıçar niye?
Cevapla