Merhaba ben okulumu 2014 yılında bitirdim 2015te abd'ye yerleştim.
Yıllardır Turkiye'ye gelmiyorum. Son 6 aydır turkiyedeki eş dost, akraba, arkadaş tanıdık kim varsa hep aynı soruları soruyor.
-Abd'ye nasıl gittin?
-Abd'ye nasıl giderim?
-Evlensem orada kalabilir miyim?
-hayat size güzel ohh
-beni de Abd'ye götürebilin mi?
Valla bıktım bu sorulardan! Belki 500den fazla kişiyle konuştum bu konuları.
Türkiye de yaşamayan KS'liler sizede böyle sorular sık gelir mi?
Yıllardır Turkiye'ye gelmiyorum. Son 6 aydır turkiyedeki eş dost, akraba, arkadaş tanıdık kim varsa hep aynı soruları soruyor.
-Abd'ye nasıl gittin?
-Abd'ye nasıl giderim?
-Evlensem orada kalabilir miyim?
-hayat size güzel ohh
-beni de Abd'ye götürebilin mi?
Valla bıktım bu sorulardan! Belki 500den fazla kişiyle konuştum bu konuları.
Türkiye de yaşamayan KS'liler sizede böyle sorular sık gelir mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer