Kadına cevap veremedim ayıp olmuş mudur?

Kasada bekliyorduk işte hapşırdım birkaç kere arkamdaki kadın da her seferinde çok yaşayın dedi hari bir kere deseydi sadece, ben tanımadığım insanlara karşı çok zorlanıyorum konuşmakta ağzımı bile açamadım sanki o an çok ayıp olmuş mudur?
Kadına cevap veremedim ayıp olmuş mudur?
Cevapla