- Aile & Toplum konusunda 647 cevap paylaştı.
+1 yılKonfor alanından çıkmayla başlayacaksın. Sana zor gelen şeyleri 1 ay boyunca tekrarlayacaksın. Yemek yememek, sigara tüketmemek, spor yapmak, ders çalışmak, yabancı dil ögrenmeye çalışmak gibi. Her ne yapmak istiyorsan 4 elle ona sarılacaksın. Mücadele edeceksin.
14 Yorumla
Soran+1 yılYapıyorum hepsini
İşe gidiyorum akşamları ders çalışıyprum- +1 yıl
Devam et o zaman :)
Soran+1 yılÇok yardımcı oldun
- +1 yıl
Ne dememi istiyorsun?
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılOnun için çok geç bence. Yarıştığın spermin seni geçmesine müsaade etseydin bu hayatı hiç yaşamamış olurdun 😅
Şaka bir yana. Hayatını değiştirmek istiyorsan, çevreni değiştirerek başlamalısın. Başka bir şehire yerleşip, yeni bir hayata sıfırdan başlamalısın bence.041 Yorumla
Soran+1 yılYaşadığım şehirden memnunum
Cevap sahibi+1 yılHayatını değiştirmeyi ne anlamda soruyorsun öyleyse? Hobilerini mi değiştirmek istiyorsun?
Soran+1 yılHayır işimden memnun değilim
Cevap sahibi+1 yılO zaman soruyu yanlış sormuşsun. Çünkü nereden başlaman. gerektiği çok açık. İşini değiştirmen gerek.
Hatta hayatını değiştirmiş bile olmuyorsun, işini değiştirerek. Çok başka bir şeyi sorup, bambaşka bir cevap bekliyorsun yani 😅
Soran+1 yılBu piyasada iş bulmak zor ama aslında benim dinlenmeye ihtiyacım var
On on beş gün dinlenip yenilensem bana çok iyi gelecek
Lakin senelerdir aralıksız çalışıyorum
Artık yaşadığımı hissetmiyorum
Sadece hafta sonu gelsin diye bekliyorum
Bu doğal mı yoksa şımarıklık mı?
Cevap sahibi+1 yılBu çok doğal bir şey. İnsanların dinlenmeye, kendilerine vakit ayırmaya çok ihtiyaçları var ve sanırım sen çok çalışmaktan bu ihtiyacını hiç karşılayamıyorsun. Ev-iş arası bir mekik dokuduğun için de ister istemez bir yerden sonra bütün yaşama hevesini kaybetmişsin. Tabi bu çalıştığın firmanın çalışma şartlarından kaynaklanıyordur. Mesleğini seviyorsan, çalışırken bir yandan da iş ara derim. Çalışma şartları daha uygun olan bir iş bulunca da buradan çıkar oraya girersin. ya da birkaç ay işsiz kalırsam sorun olmaz diyorsan, direk bu işten ayrılıp işsizken de iş arayabilirsin. Böylece dinlenmiş de olursun. Ancak bu bir risk çünkü hemen iş bulamama ihtimalin de var. Bu yüzden ikisi arasında kararı senin vermen gerekiyor
Soran+1 yılBen burada beş senedir çalışıyorum
Tazminatımı yakmak olur istifa edip gitmek
Onu da göze alamıyorum
Acaba bir iki hafta rapor mu alsam
Cevap sahibi+1 yılYaşadığımı hissetmiyorum dedin. Bu alacağın tazminattan daha değerli bir şey bence. Yaşadığını hissetmezken parayı ne yapacaksın?
Çalıştığın yerin çalışma şartlarından memnunsan, rapor da bir seçenek ama raporun bittikten sonra aynı şeyleri yeniden yaşayacaksın
Soran+1 yılAlacağım tazminat yaklaşık yüz bin
Bu parayı yakmak istemiyorum
Çünkü bu sefer evde durunca ne olacak?
Parasız pulsuz işsiz güçsüz
Bir daha iş bulacağım da meçhul
Cevap sahibi+1 yılİsterse bir milyon olsun. Para, yaşadığını hissedemiyor olmandan daha değerli değil.
Ayrıca beş senedir çalışıyorsan, yeterince tecrübelisin demektir. İş bulman daha kolay olacaktır diye düşünüyorum. Mesleğin ne?
Soran+1 yılİş bulmak aksine daha da zorlaşıyor işveren genç ve tecrübesiz seçiyor çoğunlukla daha az para vermek için
Yaşadığımı hissetmiyorum evet ama çalışmasam param olmasa hissedecek miyim?
Markete gidiyorsun en basitinden 400-509 tl den aşağı
Tutmuyor
Faturalar zaten kira gibi geliyor
İşi bırakmak çözüm feğil alternatif bulmak lazım
Cevap sahibi+1 yılİşveren genç ve tecrübesiz seçiyorsa ben neden 2 sene işsiz gezdim? Kuzenimle beraber iş kurmasak ben hala işsiz gezecektim. Sebebi de genç tecrübesiz olmamdı... Yani o konuda bence yanlışın var.
Ben sana çalışma demedim ki. Çalışırken bir yandan iş ara dedim. Daha düzgün çalışma şartları olan bir yer bulursan oraya geçersin dedim. Sen tazminattan olmak istemiyorum dedin. şu an elindeki tek alternatif, çalışırken bir yandan daha iyi şartlarda olan bir iş aramak. Bulamazsan zaten orada kalırsın, bulursan da çeker diğer iş yerine gidersin. Başka nasıl bir alternatifin olabilir zaten?
Cevap sahibi+1 yılya da evli değilsen zengin bir koca bulacaksın kendine. Koca parası yiyip, çalışmayacaksın, para derdini de kocan düşünecek 😅 başka da bir alternatifin yok
Soran+1 yılEvliyim maalesef
Zengin koca artık bu ülkede ütopya
Olsa bile kimse kimseye para yedirmiyor
Kuzeninle ne iş kurdunuz
Cevap sahibi+1 yılEvliysen yapacak bir şey yok, kocanın kazandığı para geçinmenize yetmiyorsa mecburen çalışacaksın. Yok merak etme sen aradıktan sonra para yediren erkek çok 🤣 hemcinslerimden sırf bu yüzden bile iğreniyorum. Yarısından fazlasının cinsellik için yapmayacağı şey yok maalesef...
Firmalarla anlaşıp bayilik aldık. İnşaat, elektrik malzemeleri vs satıyoruz. Sen ne iş yapıyorsun?
Soran+1 yılHem cinslerinden bende iğreniyorum ne yalan söyleyeyim
İşler nasıl peki?
Bu devirde kendi işini kurmakta zor
Dönüyor mu şöyle ayda eline on falan kalıyor mu?
Cevap sahibi+1 yılİğrenilmeyecek gibi değiller maalesef. Onlar erkekse, ben başka bir varlığım...
Daha yeni yeni işlere başlıyoruz, hatta açılışı bile yaptık sayılmaz. Önümüzdeki hafta tam olarak başlayacağız. O yüzden şu an işler iyi ya da kötü diyemem. Ama bazı şeyler var, onlara güveniyoruz. O düşündüklerimiz olursa ayda elime ondan fazla para geçecektir. Hayırlısı bakalım
Soran+1 yılboş ver onlar gibi olacağına erkek olma daha iyi
O tür bir iş bende düşündüm ama iş kuracaksan iki seneyi gözden çıkarman lazım para kazanma anlamında bir de döviz kazanmak bu ülkede en iyisi
Cevap sahibi+1 yılBen de öyle düşünüyorum. Erkek olmakla Adam olmak farklı şeyler zaten...
İki sene değilse bile minimum bir seneyi gözden çıkarmak lazım, haklısın. Ancak bizde durumlar öyle değil. 4-5 ay içinde biz düzlüğe çıkarız Allah'ın da izniyle. Tabi işler ters gitmezse 🙄 döviz konusunda çok haklısın ama döviz kazanmak zor. İhracat yapmak lazım. O da bizim gibilerin boyunu çok aşar
Soran+1 yılNeden aşsın?
Aslında e ihracat çok zor olmamalı diye düşünüyorum
Cevap sahibi+1 yılAşmasının sebebi burada maliyetlerin yüksek olması ve dışa bağımlı bir ülke olmamız. Üreteceğin ne olursa olsun, hammaddesini ya da o ürünün başka bir şeyini dışarıdan ithal etmek zorundasın. Böyle olunca başlangıçta yüksek sermayeler gerekiyor ve zaten dışarıdan hammadde aldığın için maliyetin kısmen dolar üstünden oluyor ve ona göre fiyat çekiyorsun. Bu da ihracat yapmamızı zorlaştırıyor. Bu yüzden bizi aşar dedim.
Ancak e ihracat konusunda hiç bilgim yok. E ihracat nedir anlatabilir misin biraz?
Soran+1 yılHayır ya buradan tüm üretip yurt dışında satmak dediğim şey
Online e ticaret yapmıyorlar mı?
Onu yurt dışında yapmak
Misal toptan gömlek üretip avrupada satmak
Cevap sahibi+1 yılİşte buradan tüm üretebileceğin ne var ki? Üretimin bir aşamasında mutlaka dışarıya bağımlı kalırsın Türkiyede. Maliyet çok fazla ülkemizde. En basitinden elektrik faturası bile maliyeti artıran bir unsur.
Avrupada satmak için adını nasıl duyuracaksın peki 🤔
Soran+1 yılBasit ürünler üretip online satış
Adını duyurmana gerek yok ki
İnternett üzerinden
Buradan tanesi de yüz TL ye üretip dışarda yüz Euro ya satmak
Cevap sahibi+1 yılYani bilmiyorum, bu konu hakkında çok bilgim yok açıkçası. Ama burada yüz liraya üretip orada yüz euroya satılabilir diyorsan, çok aşırı kârlı bir iş olur. Bunu ben bir araştırayım. Bu işe girilebilir yani eğer dediğin gibiyse
Cevap sahibi+1 yılBeni bu konuda biraz bilgilendirebilir misin? Mesela internet üzerinden nasıl satılacak 🤔 bir site mi açmak gerek, zaten varolan bir sitede satıcı mı olmak gerek (trendyol benzeri bir avrupa uygulamasında mesela 🤔) nasıl oluyor bu tam olarak?
Soran+1 yılValla bilsem işin içine girerdim
Ama şöyle söyleyeyim
Bu işi yağıp iyi kazanan evden çalışan kişiler var
Sadece tek şey sistemi oturtmak
İnternet sitesi kurup satış yapıyorsun dışarıya ama ödeme ya da kargo nasıl oluyor onu bilmiyorum ya da bir depo ile anlaşmak gerekir
Cevap sahibi+1 yılHmm teşekkür ederim. Bu konuyu bir araştıracağım. Şimdi olmasa bile ileride bu işe girilebilir. Sen amazon tarzı bir şeyden bahsediyorsun anladığım kadarıyla. Tabi onun çok çok daha küçüğünü. Dediğin gibi en önemli şey işin nasıl işlediğini anlayıp sistemi oturtmak. Gerisi çorap söküğü gibi gelecektir
Cevap sahibi+1 yılBu arada kusura bakma geç cevap verdim ama pek müsait değildim ondan
Soran+1 yılAmazon’da satışı biliyor musun?
Yok önemli değil Estağfirullah bende geç yazıyorum
Cevap sahibi+1 yılAyrıntılarını pek bilmiyorum. Sadece amazonda bir satıcı hesabı açman gerektiğini, bazı belgeleri onlara yollaman gerektiğini ve aylık üyelik ücreti olduğunu biliyorum. Ancak hangi belgeleri yollamak gerek, aylık ne kadar ödüyorsun, ay içinde hiç satış yapamazsan paranı geri alabiliyor musun, ürun gönderme işlemleri nasıl oluyor vs bilmiyorum
Soran+1 yılOnları bende bilmiyorum
Ama benim dediğim Amazon gibi değildi
Yani bireysel olarak satış
Kendi intermet siten üzerinden ama yurt dışı kargo çok tutuyor işte
Cevap sahibi+1 yılSenin demek istediğini anladım da kendi siten üzerinden satışın zor olacağını düşünüyorum. Kendi sitenin reklamını yapman gerekir ve insanlara güven vermen gerekir. Bu da uzun zaman alacak bir süreç. Amazon ya da benzeri siteler ise zaten dünya çapında üne sahip ve güven veren siteler olduğu için işler daha kolay olur diye düşündüm
Soran+1 yılHmm şimdi anladım
Evet o doğru olabilir
Ama Amazon’dan satış yapmakta çok kolay olmasa gerek
Cevap sahibi+1 yılTabiki oradan da satış yapmak kolay değildir. Ancak kendi sitende çekeceğin cefayı da çekmezsin. Ama her türlü bu işler sermaye ve bu konuda çok bilgi isteyen şeyler. Yani her türlü bu işe girişmek yorucu ve stresli olacaktır başlarda. Sonra sistem oturunca rahata kavuşulur
Soran+1 yılEvet ama her iş öyle ki
Önce yorar sonra oturur
Cevap sahibi+1 yılEvet haklısın, orası da çok doğru. Kolay iş yok. Her işin zorluğu var ve o zorluğa oranla da kazancı var. Yorulmadan para kazanıp iyi bir hayat yaşamak mümkün değil
Soran+1 yılKesinlikle
Soran+1 yılSizin iş basıl olacak
Cevap sahibi+1 yılYa bizim iş biraz karışık. Uzun hikaye yani 😅 bazı beklentilerimiz var, beklentilerimiz gerçekleşirse iyi günler yakındır diyelim 😅
Soran+1 yılİyi bakalım
Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı. Kitaplara giriş
Üniversite oku
Yeni bir işe gir
Yeni bir şehre git
İmkanın cesaretin nedir onları söyle
Üstüne gidersen yapılmayacak şey yok022 Yorumla
Soran+1 yılİşimden ve mesleğinden memnun değilim asıl sorun burada
Çok yorgunum ve zaten değişmek için yeniden Ünv okuyacağım
Soran+1 yılİş yok ki memlekette
:(
Bu işi Bile bulana kadar canım çıktı
Soran+1 yılSertifika alsam ne olacak
Yani millet evden çalınmalı işler nasıl buluyor hiç anlamıyorum
Soran+1 yılBen zamanında çok aldım sertifika hiç bir işe yaramıyor onlar
Soran+1 yılMeslek ne
Soran+1 yılUmarım güzel olur
Soran+1 yılÇok çalışıyorum işten çıkıp evde ders çalışıyorum düşün
Soran+1 yılMaalesef artık bu ülkeden mi gitsem bilmiyorum
Soran+1 yılNiye
Soran+1 yılSaçma ya
Soran+1 yılTeşekkür ederim
- Aile & Toplum konusunda 928 cevap paylaştı.
+1 yılHayatındaki en olumsuz tarafları belirle ve onlarla başla
08 Yorumla
Soran+1 yılMesleğim değiştirmek
- +1 yıl
Bende değiştirmek için çabalıyorum. Çalış ve çabala. Neden olmasın?
Soran+1 yılSenin meslek ne?
- +1 yıl
Kamuda çalışıyorum ama başka bir planım var. Senin
Soran+1 yılNe planın var?
Benimki özel şirket ön muhasebe- +1 yıl
Karışık ya. Umarım istediğin mutlu bir iş ve ortamda çalışırsın
Soran+1 yılSağol 🙏
- +1 yıl
Sende
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
- Aile & Toplum konusunda 526 cevap paylaştı.
+1 yılNeyi değiştirmek istediğini ne yapmak istediğini bilmiyoruz. Biraz detaylı bilgi olsa bir şeyler yazmak daha faydalı olur
03 Yorumla
Soran+1 yılİşimden memnun değilim
Mesleğimi değiştirmek istiyorum- +1 yıl
O zaman en iyi alternatifi seçmeye çalış mümkün olduğu kadar
Soran+1 yılYeniden Ünv okuyacağım
+1 yılabdest alıp namaza başla önce dua et sonra kuran oku
00 Yorumla
+1 yılBen yardımcı olurum istersen. Ama tabi önce hayatın konusundaki detayları öğrenmem lazım.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 5,3b cevap paylaştı. nerden başlarsan başla bazen yine başladığın noktaya dönüyosun bunuda düşünerek başla bişiylere
07 Yorumla
Soran+1 yılİşimden memnun değilim
Soran+1 yılBıktım ama artık
Rahat çalışmak istiyorum evsen çaışmak istiyorum va
Soran+1 yılMemurluk
Soran+1 yılSen ne iş yapıyorsun
Gizli Üye(36-45)+1 yılNeyi değiştirmek istiyorsun ne olmak istiyorsun ve bundan emin misin
039 Yorumla
Soran+1 yılMesleğimi değişmek istiyorum
Cevap sahibi+1 yılMesleğin ne ve yapmak istediğin iş hakkında bilgin ve yetkinliğin var mi
Soran+1 yılMesleğim aslında güzel ama çalıştığım yeri sevmiyorum
Cevap sahibi+1 yılİş yerini değiştirmeyi dusunmelisin o zaman yaptığın meslek güzelse iş değişikliği iyidir
Soran+1 yılBu piyasada iş bulmak zor
Cevap sahibi+1 yılMesleğin nedir peki
Soran+1 yılÖn muhasebe sekreterlik
Cevap sahibi+1 yılFinans bölümüyle de ilgilen ama başka iş öğrenmek belli yaştan sonra zor olur ayrıca linked in yenibir iş kariyet net cv doldur
Soran+1 yılSenin mesleğin ne
Cevap sahibi+1 yılMuhasebe finans uzmaniyim
Soran+1 yılO meslekte maaşlar nasıl
Cevap sahibi+1 yıl9 senedir aynı yerdeyim asgari ücretin biraz fazlası
Soran+1 yıl9 senede hala asgari ücretin az üstü mü?
Cevap sahibi+1 yılÖzel sektör bu pek çok yerde durum böyle birde benim çalıştığım yer kurumsal
Soran+1 yılOha hem de kurumsal mı
O nasıl kurumsaldık
Cevap sahibi+1 yılPiyasa böyle bu devirde klasik çalışan için sistem maaş bu eskiden di yeni ve eski çalışan kıdem farki
Soran+1 yılSen evlensen falan nasıl geçineceksin peki
Cevap sahibi+1 yılŞu an bekarım ama bu donemde tek maaşla sadece günü kurtarirsin bu ülkenin %70 için böyle tek maaşla büyük şehirde olmaz yani romantik bakmaya gerek yok
Soran+1 yılDiyelim evlendin çocuk çocuk yaptın
Çocuk sahibi olacaksan 1-2 sene zaten kadınlar çalışamıyor
Bu açıdan düşün
Cevap sahibi+1 yılBen olayın farkındayım bunda sorun yok ama maaşlar böyle hep bu yönde iş de degissem maaş aynı asgari ücretin 500 600 TL fazlasi
Soran+1 yılYani zor
Evlilik düşünüyor musun ya da evli misin
Cevap sahibi+1 yılÖzelden konuşalım mı
Soran+1 yılNe konuşacağız özelden?
Cevap sahibi+1 yılKonuşmak sohbet etmek istersen yazabilirsin yoksa boş ver evli değilim düşünüyor muyum şu an değil
Soran+1 yılNeden düşünmüyorsun ekonomiden dolayı mı
Cevap sahibi+1 yılkimse yok 🙃
Soran+1 yılArayıştasın sanki ;)
Cevap sahibi+1 yılBir yere kadar tek oluyorda bir noktadan sonra insan sıkılıyor yalnizliktan
Soran+1 yılÖyle ama yaşın doğruysa takılma çağını geçmişsin aklı başında biri ciddi ilişki düşünmeyen adamla gezmez o yaştan sonra
Cevap sahibi+1 yılYaşım doğru takılacak saçma şeyler peşinde olacak yeri geceli çok oldu
Soran+1 yılEe bi zahmet
İşte hayatına birini alacaksan ona gelecek vaad etmen gerekiyor
Cevap sahibi+1 yılÇok büyük vaatler veremem kimseye yarının hiç bir garantisi yok ölüm var yol belli sonuçta birlikte yola çıkmak o yolda beraber olmak önemli
Birlikte yola çıkmayı aynı yöne bakıp aynı yola çıkmayı göze almak önemli aynı şeye inananlarla yola çıkılır sonradan ikna edilenlere değil sözüne inananlardanim
Soran+1 yılVaat dediğim evlenebilirim ev kurabilirim anlamında
Neticede artık yaşı geçmişsin
Karşına çıkacak kişi nerede oturacağız dese buna cevap verebilmek gerek onu diyorum
Cevap sahibi+1 yılBunlar bu yaşlarda sorulması tuhaf çalışıyorum sonuçta illa ki ayrı ev olacaktır ev yuva olacak şekilde dizayn edilecektir
Soran+1 yılEe niye evlenmediniz peki bu yaşa kadar
Cevap sahibi+1 yılZor sorular soruyorsun ve herkese açık mecradayiz
Soran+1 yılYav seni kim tanıyor ki burada herkese açık olsa ne
Cevap sahibi+1 yılBu benim özelim o yüzden herkese açık konuşmak da istemiyorum teşekkürler
Soran+1 yılPeki
- Aile & Toplum konusunda 379 cevap paylaştı.
+1 yılBuyur gel hayatın değişsin
01 Yorumla
Soran+1 yılS g
Gizli Üye(30-35)+1 yılÖnce dolabından başlamalısın
11 Yorumla
Soran+1 yılDolap iyi ya
+1 yılNeden istiyorsun?
03 Yorumla
Soran+1 yılİşimden memnun değilim
- +1 yıl
Oradan başla o zaman değişime
Soran+1 yılBaşka iş yok
Kendinden
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 11,9b cevap paylaştı.
+1 yılÇevrenden
00 Yorumla
+1 yılEvlilik olabilir
00 Yorumla
+1 yılkendinden tabiki
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNiyeki
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKitap vs oku
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBenimle takıl
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer