Ben samsunluyum ve almanyada yasiyorum Ya siz?
herkese günaydin 😇🍀
herkese günaydin 😇🍀
Gaziantepliyim
Muğla / Fethiye de yaşıyorum.
Antepe gittim kapali carsisina
Muglada yangin oldugu icin ordaki tatilin tadi cikmadi
Evet ya o günler zor zamanlardı ama Fethiye halkının çabası ile üstesinden geldik Allaha şükür.
Allaha sükür.
Insanin ici gidiyor
Tabiki de gitmez mi Allah sadece Fethiye için değil Türkiyenin her karesine zeval vermesin inşallah.
Insallah
Amin
Sağlıklı Günler dilerim yorumlaşmak güzeldi ☺️
Cok tesekkür ederim sende saglicakli kal
Sinopluyum İstanbul’da yaşıyorum
Sinopu hic görmedim
Hic gitmek nasip olmadi
Insallah cok tesekkür ederim
Cevap
15Cevap
Alman vatandaşlığı İçin bir kaç sorum olabilir mi?
Tabiki
İzmir
Cok güzel bir yer
Evet geldiniz mi
Evet gecen Yaz ordaydim
Atatürke asik olan bi sehir
Evet güzel gelmeniz iyi olmuş
Mersinliyim ve İzmir'de yaşıyorum.
Mersini de hic görmedim
Samsun'da yaşıyorum ankaraliym
Ankarayi kizma Ama hic sevmedim
Nasil buldun samsunu
Ankara Amsterdam
Ay cok güzel
ordulu'yum ordu'dayım.
Cok güzel
Vay be demek sen de hayatı kurtulanlardansin.
Niye öyle dedinki
Turkiyeden kaçıp kurtulduğun için tabiki de.
Ama Ben ordan kacmadimki burada dogdum
@shortyboy evet en azindan hirsiz ve hainler tarafından yonetilmiyorlar.
@shortyboy engelle zaten senin gibi hain akkoyunlarla muhatap olmaya hevesli değilim
Gunaydın
Bandırma
Hic bilmyiorum orayi nerde?
Google soyluyor
Sen söylesen ölürmüydün
Balıkesir
Cok tesekkür ederim 😇
Rica ederim
Vay toprağım
😇😇
Neresindensin
Hakkariliyim Erzincan da yaşıyorum
Konya'lıyım , İzmir'de yaşıyorum.
Samsun’luyum İstanbul’da yaşıyorum.
Beni de all ne olurr
Anlamadim
Ay Ben nasil alicamki
Ben evliyim
Hamburga gittinizmi hiç
Izmirliyim almanyada yasiyorum
Hemşerimmişsin 😊
İstanbul
Trabzon
bursa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar