Bağcılar neden bu kadar kötü bir semt. Ve bir de Bağcılar da neden bu kadar kürt var. Sizce de İstanbul'un en kötü semti değil midir?

Abi Bağcılar da adımını atsan bir kürt çıkıyo. Vede çok kötü yapılaşmasi var. Bağcılar hakkında siz ne düşünüyorsunuz.
Bağcılar neden bu kadar kötü bir semt. Ve bir de Bağcılar da neden bu kadar kürt var. Sizce de İstanbul'un en kötü semti değil midir?
Cevapla