Her hafta tek başına tiyatroya giden kız sizce nasıl biri?

Sınıfımızda Bi kız var hocalar çok seviyor onu ama biz sevmiyoruz genel olarak. Fazla siyaset konuşur bir de her hafta bizle beraber eğlenmek varken o tek başına tiyatroya ya gider gösteri izler. Sizce bu kızın asıl amacı ne sanatsever olduğunu mu bize göstermeye çalışıyor yoksa biz mi yanılıyoruz gerçekten farklı biri mi?
Her hafta tek başına tiyatroya giden kız sizce nasıl biri?
Cevapla