Taksici bizi dolandırdı mı?

Otogardaydim bir kiza birlikte binebilecegimizi soyledim hem parayi bolusur hem daha guvenli gideriz diye. Taksiye bindik adam "ayri misiniz" dedi. Gerzklı yanımdaki kiz da" evet abi ayriyiz" dedi. Kiz tutturdu takside once beni goturun diye. Ben yolu karistirip daha once inmek isteyince de yuksek sesle "Korkma yakin senin yerin zaten" dedi. Taksicide neyden korkuyosunuz falan diye sormaya başladi. Cok sinirim bozuldu boyle konusmasi hic guvenli ve saygili degildi. Neyse sonra kiz indi 40 tl verdi. Adam beni indirdi 5 dk sonra 45 tl aldi. Dedim ki "ama kiz 40 tlsini ödemişti" taksici de diyo ki "ama siz ayrıydınız". "O zaman bastan niye demedin ayri taksilere binerdik" sonra uzatmayip 45 tl yi verdim o da bisey demeden gitti gercektrn cok sinirim bozuldu. Kiz ayrı adam ayrı kandırdılar beni. Haksiz miyim? Resmen kız korktuğu için beni kullandı ve oyle diyerek benim guvenligimi riske atti saygisiz ya. Inanilmaz hani sen kadinsin ben kadın degil miyim aww?
Taksici bizi dolandırdı mı?
Cevapla