"Üst üste geliyorlar masamıza, eskimeyenler takılıyo kafamıza.. Kalpteki duruyo giden candan gidiyo.. Gecemiz yavaş ama dünya deli dönüyo, bir ayak var felek elimizi görüyo.. Kader ağını bize göre büyük örüyo.."
Bu gece biraz kendimle kaldığım, kendimi dinlediğim ve kaçmaya çalıştığım o şeyi kabullenme gecemdi. Sen ne kadar bastırmaya çalışsanda bazı şeyleri kurtulamıyorsun. Olmuyor. Geriye sadece kabullenmek kalıyor.