Niye kadına gerekilen değer verilmiyor?

Dünyada ve Türkiyede de neden kadınlara değer verilmiyor neden sürekli eziliyor şayet ben yaşımdan küçük erkekler tarafından bile aşağilaniyorum babam yaşındaki adamlar tarafından taciz ediliyorum. Neden bu kadar kötü bir ülke? Ahlak seviyesi aşağıda. Lafa gelince herkes höt diyor karisini kızını susturuyor her türlü pisliği de yapıyor kendinden 10 20 yas küçük kadınlara bakıyorlar suzuyorlar. Garip. Ve tabi bir de babası yanındakilerle birlikte olan kızlar var hayran olan. Dunyanin ahlak seviyesinin çok düşük olduğunu düşünüyorum ne zaman insanlar düzelir ne zaman art niyetsiz insanların sayısı çoğalır bilmiyorum hiç mutlu değilim bu dünyada yaşamaktan.
Niye kadına gerekilen değer verilmiyor?
Cevapla