Kızlar " Tayt " ile nasıl bu kadar edepsizleşebildiler ne ara " Ar " damarları çatladı?

ben 33 yaşındayım

benim zamanımda kızlar okul da eteklerinin altına " tayt " giyerdi

kilotlu çorap demiyorum bakın tayt diyorum

etekleri havalandığında

ay taytım gözüktü diyip utanır kıp kırmızı olurlardı

o gün boyunca utanç dan yüzleri asık moralleri bozuk gezerlerdi

şimdi liseli kızlara bakıyorum giydikleri tayt ile G. T leri gözüküyo umurlarında değil

giydikleri tayt ile vaj. larının dudakları ortalığa düşmüş boy gösteriyo zerre umurlarında değil

noldu gerçekten ne ara hangi ara böylesi edepsizleşip ar damarları çatladı

erkeklerin düdük gibi dar pantolon giymelerine hiç girmiyorum bile

biliyorum yobaz bağnaz geri kafalı diyeceksiniz fakat hiç sorun değil içim yanıuo kalbim yanıyo kahroluyorum kızları kadınları bu halde gördükçe

bakma

mevzu bu değil ki abi bak bakma mevzu bu değil mevzu edep haya ne zaman uçtu :"(
Kızlar " Tayt " ile nasıl bu kadar edepsizleşebildiler ne ara " Ar " damarları çatladı?
Cevapla