Merhaba sosyal medyada hep Türkiye'yi Almanya ve Abd gibi gelismis ülkelerle kiyasladiklarini görmeyen yoktur! Bu sefer ben gelişmekte olan düşük bir sınıf ülke olan Nijerya ile kıyaslamak istiyorum. Peki hemen uzatmadan yola koyulmak istiyorum
--------------------NİJERYA----------------------Asg. Ücret: 101.6€ Kira: min 15€-150€ Öğretmen maaşı: 610€-890€ Elek. Mühen. Maaş: 476-710€ Avukat maaşı: 680€ Doktor maaşı: 710€-1120€
Görünüşe göre Nijerya bile bizi geçmiş. Bir de asgari ücretin ne kadar olduğu kadar toplam çalışan nufustaki yayginlik oranı onemlidir. Bizde 30 milyon çalışanın yariya yakini asgari ücret alırken birçok ülkede bu oran çok daha azdır. Ha tabi bir de çalışma koşulları önemli.