Kardeşimi akrabalarımız çok sert dövdü sizce ne yapmalıyım?

Merhaba arkadaşlar benim bir kardeşim var ben 27 yaşındayım kardeşim 15 yaşında kardeşim salsarı saçlı yeşil gözlü 194 boyunda biri arkadaşları ile hiç kavga etmiyor annemle babamla da hiç kavga etmedi sadece tartışıyor ama akrabalarımız kardeşimi iki kez dövdü 46 yazınca olan amcamız. Ufak bir sözlü tartışmada Kardeşimin bogazını öldüresiye sıktı ve kardeşimin sırtını duvara çok sert bir şekilde vurdu bu o yaşta bir çocuga yapılırmı bunun gibi kişilere idam gelmelimi sizce 2 sene öncede dayımız denen 35 yaşındaki hayvan herif kardeşimin kafasına 20 kez tüm gücüyle vurmuş bu yaşta bir çocuga bu yapılırmı birde yaşıtları ilede arkadaşları ilede iyi anlaşıyor bu akrabalara ne oluyor sizce kardeşime neden böyle yapıyorlar aradan 2 sene falan geçti kardeşimde büyüyünce bunlarımı dövsün yani böyle akrabalarmı olur çocuk yaşıtları ile hiç kavga etmiyor ailesi ilede etmiyor bunlar kimki çocukla sizce derdleri ne annem ile babamız birde kardeşimi hiç savunmadı şikayet edin demeyin aradan çok sene geçti sizce kardeşimle bu akrabaların derdleri ne yaşıtları ile anlaşıyor yaşlı akrabaları ile niye çekemiyor bu çocugu siz ne düşünüyorsunuz? Bu yaşta bir çocuk öldüresiye dövülmez ve sizce ne yapmalıyız?
Güncellemeler
+1 yıl
Kardeşim sarı saçlı yeşil gözlü bir çocuk boyuda uzun
Güncellemeler
+1 yıl
amca 46 yaşında dayıda 35 yaşında
Kardeşimi akrabalarımız çok sert dövdü sizce ne yapmalıyım?
Cevapla