Arkadaşım işe girdi kıskanıyorum ben ne zaman giricem?

İkimiz aynı üniv den mezun olduk o bi kaç ay sonra iş buldu bide bana diyodu Hangimiz ilk işe girerse onu aldırcak diyodu işe girdi hiç demedi gel seni sorumluyla tanıştırayım açık olursa girersin demedi... bende mağazaya part time girdim ama öyle yerler de kolay gibi görünüyor ama zor istifa ettim kendi alanımda çalışmak istiyorum kaç aydır işsizim market mağaza istemiyorum 2 senelik sağlık okudum napayım sizce?
Arkadaşım işe girdi kıskanıyorum ben ne zaman giricem?
Cevapla