Erkekte ince ses? Fikirlerinizi bekliyorum?

Sesim çok incedir. Normal konuşurken, kalınlaştırdığım oluyor; ama yüksek ses pek kibar gelmediği için, kaba durur genellikle, insanlar konuşurken daha da inceliyor. Özellikle telefon konuşmalarımda beni bayan sananlar var. :P :)) Hayır, "Eray" diye kız ismi olur mu ki?
Erkekte ince ses? Fikirlerinizi bekliyorum?
Cevapla