Ben bazen kül kedisinin daha konforlu bir hayatı oldugunu düşünüyorum..


Bi yerde görmüştüm evde o kadar saçma giyiniyorum ki utancımdan evde, deprem olsa dışarı çıkmam bi köşede ölmeyi beklerim diye o hesap :)
Cevap
3Cevap
evde kediyim çünkü evde de huzur bulamıcaksak ne anlamı kaldı yaşamanın
Kül kedisi hanim ağa kalır yanimda
sindirella ahausjausjajsa
Kül kedisiyim.
Kül kedisi net
İkiside
Arslan Kral'ım
Big Bad Wolfum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?