Öleceksek neden dünyaya geldik biz?

Tesadüfen dünyaya geldik milyarlarca spermin arasında 100 defa üst üste piyango bileti kazanmak gibi bir tesadüfle geldik ve ölüyoruz zıt şeyler cennet ve cehennem olayı akıllı tek varlıklar olduğumuz için insanın kendi ölümünü kabullenmemek için uydurulmuştur biz aslında rüyaydayken ölümü tadıyoruz ama uyanıyoruz ölüm ise bunun sonsuz bir şey olması rüyada yüksekten düşünce Beynimiz sinyal gönderiyor öldümü bu diye diye ölürken beyin ölümü gerçekleştiği için bu sinyal olamayacak benim her zaman bir lafım vardır Doğmadan önce neysek öldükten sonra oyuz
Öleceksek neden dünyaya geldik biz?
Cevapla