Benim annem bakıma muhtaç bizde yaşıyor eşim hem emekli maaşını alıyor hemde bakım parasını ama her fırsatta anneme hakaret edıyor
siz olsanız ne yaparsınız
siz olsanız ne yaparsınız
Aileme saygısı olmayanın bana saygısı olmaz. Eve kamera yerleştirir, bunları delil olarak göstererk boşanırım. Bırakın eşi eski sevgilimin annesi burnumdan döktü ve çok kötü şeyler dedi, tek bir kötü söz etmedim son güne kadar (son gün bile saygısızlık etmedim). Çocuktan ayrıldım ama kadına söylediğim tek şey sizin oğlunuz sizin için kıymetliyse ben de hem ailem hem de kendim için çok kıymetleyim, babam duysa size neler yapar sizce beni sahipsiz, ezik sanmayın sakın nezaketimden susuyorum dedim. R yaptı tabi ama umursamadım. Oğlu da denge tutturmuyordu, ayrıldım. Hayırlısı da buymuş. Bana ve aileme saygılı ve çok uyumlu olduğumuz harika bir nişanlım var.
Büyük konuşmak istemem ama inanın bugün annenize öyle davranan bir eş yarın siz aynı durumda olsanız aynı davranışı ya da daha kötüsünü size uygulayacaktır
Cevap
38Cevap
şöyle ki
dediklerinin tam tersi olmuş olsaydı belkı rahatsızlıgını anlardım .
ama hem emeklı maası hem bakım parası cebıne ındırecek , hemde soylenecek.
vur agzına kulagına terlikle camışın .
Herşeyden önce o bir anne ve bakıma muhtaç tabiki evladı bakacak... yaptığı çok büyük adilik.. söyle yaparım böyle yaparım diyemeyecegim başıma gelmedi duymadım cevremden de... erkek olmuş belki ama adam olamamış üretim hatası..
Ailemle pek aram yoktur. Açıkçası onları pek sevmem fakat her zaman saygı duyarım. Birisi benim aileme yönelik bir hakarette bulunursa, derisini yüzer, kafasını koparırım.
Bosa gec. Bugun hemparasini alip hem. hakaret edip ne seni umursamayip ne de buyuk demeyuip boyle yapan adamla ilerde sen neler yasicaksin hic dusundunmu.. bu vicdani biseydir. Vicdani olmayan bir itle gelecek guzellesmez. Annnenin tavri kotumu peki
cinse anlamda kısıtla kocanı ayrı yat ona karşı ilgisiz ol ve uyar
Öyle adamları nasıl hala yanınızda tutabiliyorsunuz
Zor bir durum yaaa. Bilemedim vallaha şimdi ne desem boş. Allah yardımcın olsun.
çok adi bir adammış kocan arkadaşım bende burdan kocana sövüyorum hemde dolu dolu..
Bugün cuma milletin ağzını açtırma sövmeden bir günümüz geçsin 😀
ayrılırım..
boşa zaman kaybediyorsunuz..
ve yüreğinizde derin yaralar açıyorsunuz.
Etmem ettirtmem anneler benim için her zaman kutsaldır
Eşini aldat intikam için benimle ol. Ben olsam öyle yapardım yani
Canım ya benim sevdiğim in anneside bana sövdü.. Çok geçmiş olsun
Senmisin lan küfür edenn der mahvederim serefsiz içgüvesi nolucak iste falakaya yatirican bunlari adiler
Sıcak demirle döveceksin
@bilgichasan uçuk ve fantezik sevdim bunu😈
Bazen iyi ki Türkiye'de yaşamıyorum diyorum bu şerefsizleri döverdim yoksa
@bilgichasan nerde yasiosn☺
İspanya tatlım huzurluyum valla burada
@bilgichasan waow neresinde malaga ve madride cok geldim☺
Zaragoza şu an cidden gezmek için mi?
@bilgichasan yok lisede erasmus + ile geldim 2haftaligina malagaya, sevillaya, sonra cok hosuma gitti bu sefer 2020 temuzda mallorcaya gittim deli gibi tatildi, madriddede tek basima dil bahanesiyle 1 ay kaldim babami ikna etmek zordu ama basardm
Eşin şerefsiz. Allah yaşatmasın, büyük konuşmak istemiyorum.
Anasıyla kızını üst üste kor...
Erkekler öküz. Utanmıyor musun derdim.
Öyle adamla niye yaşıyorsun sorun orada?
Ayrılsan çok iyi olur
Küfür edemez. Bu ne saygısızlık.
Sen de onun anasına söv 🙂. Bakalım o ne dicek
Eşinizden ayrılın gitsin hanımefendi
eşimi anasına iade ederdim
üretim hatası sonuçta
fabrikasına iade etmek gerekir
Şeref yoksunu bir esin var
Onun varya burdan bisey diyemiyorum
Satirla dograrim
Ayrılırım ondan ne kadar aptalca bir hareket
Kapıyı gösteririm
mahvederim
karaktersiz iste
Ben ayrılırım net.
Boşan
ayrilirimm ole seymi olur
söverim
ayrılırım bu ne küstahlık
Çok yanlış.
tam dayaklık
ilişkiyi keserim.
Başk kardeşin yok mu
bosarım alımmallah
Boşarım
Çok ayıp
Boşarım
Ayrıl hemen
Allah ıslah etsin.
Ayrilirim
Senin maaşın var mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?