Kapalıyım ama karakterime uymuyor napıcam?

18 yaşındayım, küçükken zorla kapatıldım. Arkadaşlarım gece kulübüne gidiyor eğlenmeye ama aralarında bi ben kapalı olduğum için gidemiyorum. İçiyorlar, milletin içinde içemiyorum. Sokakta sesli kahkaha bile atsam kapalı olduğum için garip bakıyorlar. Bi tık makyajı abartıp burnumu deldirsem süslüman oluyorum. Güzel kızım ama erkekler kapalı olduğum için yobaz gözüyle bakıyorlar hemen mâlum partili önyargısı oluşuyor. Çoğu arkadaşımdan çok daha güzelim ama kapalı olduğum için geri planda kalıyorum. Ağzımdan küfür kaçsa “bu nasıl kapalı” oluyor ve daha buraya yazamadığım çok şey. Ben artık insanlar ne der diye düşünmeden yaşamak istiyorum, karakterimle hiç uyuşmuyor bu durum
Kapalıyım ama karakterime uymuyor napıcam?
Cevapla