
Ama ne güzel yağıyor ❄️❄️

Manzarası o ağaç dallarının beyaz oluşu, yerde biriktiği zaman üzerinde yürümek. Yağış anında altında olmak ve o lapa lapa halinin gece ışık yansıması ile seyredilmesi. Kar yağdığı zaman hava da daha güzel kokuyor ayrıca.
Gece 12 de uykumdan telefonla uyandım kızım kendisini karda dışarı atmış beni çağırıyor gidemedim hem yorgun hem rahatsızdım 2 gün küstü bana
Cevap
18Cevap
hicbirseyini sevmiyorum tamda bundan bahsediyordum kardesime. Sokak hayvanlarina cok uzuluyorum
Valla burayı yıktı geçirdi zaten efendim kar.. Yarın ne yapacağım inanın bilmiyom yaa
En sevdiğim mevsimdir.
Genelde yürümeyi dinlenmeyi severim karlı havada
karda yurumesini
izlemesiini
kamp yapmasini
Buzlanma olunca yere düşen insanları severim baya eğlenceli benim başıma da geldi çok iyi bence 😂
Her şeyi beyaza bürünmesini. Sanki tüm çirkinlikleri örtüyor
Cocuklugumu hatirlatiyor.
Annemi karın içine gömmeyi 😂😂😂
Karı izliyorum karı
Donu çözülmüş karı... 😝
huzurlu, izlemesi de gezmesi de
antalyada kar yokkı seveyım :D
Yok dedin orayada yağmaya başladı
Işığın kırılıp havanın turunculaşmasını
İşte bu manzaraya karşı sigara içmek
Şömine başında şarap içmeyi
İçelim mi reis 😀
Gelıyorummmm hemen
Gel
Konum at😀
Hiç bir şeyini sevmiyorum :)
Ben sevmiyorum başkan
Her yerin beyaz olmasi pozitif hissettiriyor
hiçbir şeyini
Gönlümü ısıtırcasına elimden tutulmasını
Hiçbir şeyini
Hiçbir şeyini
Beyaz görüntüyü
Karli olmasını 🥴
Karlı olmasını 😀
Evde oturmayı 🙄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?