Güncellemeler
+1 yıl
Ciddi düşünülecek erkek mi var ya bana göre yok ben kimseye güvenmiyorum sevmiyorum sadece yalnız kalmamak için takılırım beğendiğim hoşlandığım tiplerlerse ve yaş farkı çok önemli abim dayım babam yaşımdaki erkeğin bana dokunmasını istemem
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Bende takılmalıgı sevmem bünyem kaldırmıyo. Ha lisede farklıydı ama büyüdükçe öyle olmadıgını anlıyosun bi duzen bi nizam istiyosun kendini tek bi kadina adamak..
Büyüdükçe anladım bir erkeğe sadık olunmayacağı
Insanlar birer kitapmış okunmayı bekleyen der yazar. Demek ki sen ne kadar içi boş sayfalarla dolu hatta ve hatta üstüne kapak bile basılmayan a4 sayfalarına denk geldiysen böyle düşünmen gayet daha sevilesidir tabi. Ama yaşadıklarinla beraber yaş aldıkca dusunceler degisir insanız biz 🤞
Bana şu an takilmalik lazım maddi manevi her türlü moralim bozuk 1 2 gündür 😭😭
Banane abi
Sana demedim kardeşim sen niye alindin sormuşsun takılmalık mı ciddimi benr bana sunann lazım olabi soylrdim kardesimn 🤣
Ayrıca şimdi sorunu okudum şu an Azerbaycan'da yaşıyorum yabancı sayılırım 🤣🤣
Ama yaşın büyük
Kaç yasim ne var yani bana herkes 26 flean diyor yeminle hiç 31 diyen duymadım hatta çok şaşırıyorlar ne var büyükse işimiz gücümüz yaşanmışlıklarımiz var 20 olsak bisey degismicek
Fotomu görsen sen de o kadar demezsin ama tabi beğenmek farklı bir konu ☺️
Yaş farkı var abim dayım yaşındasın
O ayrı bir konu ama ben hala 26 sayıyorum 20 olsam toy olucam ben memlunum ondan sonra yok disari çıkamıyorum yok kendim bişey yapamıyorum diye paylaşımlar Allah'a şükür tekim ayaktayim dogrum yanlışım bana ait yeter
Kendini 26 yaşında mı görüyorsun 30 yaşında olup güldürdün
Valla öyle diyorlr 31 diyorum şaka diyorlar ☺️ ne var bunda resim koydurma bana ☺️
Koy gerçekleri söyleyecem sana
Tamam koyuyorum 🤣 sen bak mesaj at ona gore bende bilim 🤣🤣
Bak bakım kanka nasıl ama sakal var onuda göz önünde bulundur 🤣
27-30 arası gösteriyorsun abi
Tamam bide sakalsız bırakın kanka
Şimdi bak bide kanka bakım ☺️
Halen o yaşlarda gösteriyorsun abi
Tamam işte 27 30 yakın olsun kanka kötümü şimdi gideri yok mu 🤣🤣 işimiz gücümüz var SSK var yeter saglik ta varsa sknti yok bak sen bak diye resim koydum teşekkürler 👍
Giderin var abi bulursun kendine göre birini
Giderim var tabi 🤣🤣 kanka ben soyle sohbet etcem sonra tanimiyacagim öyle bişey zaten ülke dışındayım. camim skkin yoksa aman bana kız dolu hele burada 👍
Ciddi ilişki candır gerisi heycan
Tamamen karşımdaki kişiye göre şekil alırım.
Şu an yokm u hoşlandığın knk
Yok niye sordun
varsa taktik verecektim knk
Ver yinede belki lazım olur
Yok dedin knk ne işine yariycak😂
Ver yinede
Hoşlandığım var sevgilim yok
He anladım onadami güvenmiyorsun ondan tıksiniyorsun knk
Güvenmiyorum sadece tiksinsem hoşlanmam
He anladım inş güveninde olur knk😊😊
Taktık niye vermiyorsun
Veriyim knk ama bu köpek etme taktiği 😀
Ver bakalım
Sen o taktığı deneyip birini köpek etin mi peki?
Evet knk çocuğu o. r ospu çocuğuna cevirdim😂😂
Nasıl yaptın kız artık anlat
Annelere küfür etmeyelim
Anlatiyim da knk hoşlandığın çocuğa zaten güvenmiyormussun kendin dedin etsen nolcak ki😂
Ya anlar sen yinede
Ney knk anlamadım son dedigini😂
Anlat dedim ya sen benimle dalga geçmiyorsun demi
Yok knk telepati ve kafa karıştırma taktiği ikilisi var oncelikle
Ciddi
ciddi
Takılmalık diğeri hiç sarmıyor
Ciddi
Günlük bncede ama Keşke senin gibisi denkgelse
Ben kadını obje görmeyen arkasından kötü konuşmayan kendinin elinin kiri sanmayan tiplerle olurum sen öylesin demiyorum tanımıyorum seni sadece demek istedim
Bnd eoyle görmem asla obje olarak ve kötü görmem ama evlenmektense senin gibi yaşamak daha mantıklı ve değişik insnalarla mutlu olmak isterseniz denemek isterim sizinle
Ben Türk erkeği istemiyorum güvenmiyorum çünkü maalesef
Üzüldüm sizin gibi zarif naif bı hanimefendiyi kaçı digim için
Ben bu sözleri yemem neyse ben yabancı erkekleri beğeniyorum sadece onlar çekiçi geliyor bana
Her türk erkeği bir değil ama sizi üzen dengesizler denkgelmis ama ben öyle değilim
Evet aynı değiler ama soğudum bu yüzden sadece yabancı erkeklerle olmak istiyorum
Keşke sizi uzenlerden önce sizi tanıma imkanım olsaydı
Nerelisiniz belki yakinizdir
Yakın olsak bile imkansız
Bı şans vereniz kısa sürede sizinle denesek ve sıkıldığında bitirsek
Hayır
Mantıklı
Bencede bir erkekle ciddi düşünmek saçma pişmanlık benim için
Pişmanlık olmasın yoluna bak sadece
Öyle yapacam zaten bir erkek için üzülmeye değmez hayatıma devam ederim yenisini bulup
Kızlarla ilişkiye dönme de bu işin sonunda
Yok kızlar ilgimi hiç çekmiyır çekmez umarım
🤷♀️ ben de diyordum
Artık kızlara mı ilgi duyorsun
Yok ya ben kızlara karşı hiç bir şey hissetmiyorum midem bulanır
Hayır erkeklere de kızlara da ilgi duyuyorum. Öyle herkesten etkilenmek değil sadece engel yok
En güzeli