Atandım öğretmen oldum ama ailem hep paranın peşinde?

Arkadaşlar ben ailemden yardım almadan okudum 4 yıl boyunca mezun olduktan sonra 1 yıl Özel okulda öğretmenlik yaptım ve aileme sürekli para yolladım 3500 alıyordum her ay 1000 yollardım. 4 ay önce de atandım başka şehirdeyim kardeşimin üniversite masrafı üzerimde buna rağmen aileme yine yardım ediyorum ama hâlâ parasızlıktan yokluktan dem vuruyorlar ima eder gibi. Ara tatile diye eve geldim yemin ederim 2 günde bunaldım artık siz olsanız naparsınız arkadaşlar lütfen bişeyler yazın. Ve zamanında çok büyük ailevi problemler yaşadık annemin babamı aldatması annemin benden nefret etmesi gibi..
Güncellemeler
+1 yıl
Artık o kadar büyük meblağlar yollamak içimden gelmiyor benim de bi hayatım var kendime yatırım yapmak istiyorum. Az önce komşu geldi nereye harcıyon paraları hat vurup harman mı savuruyorsun şu annenin koluna iki bilezik yap falan dedi. Ben de millet çeyiz diziyor kendine siz neyin derdindesiniz dedim kalktım gittim. Aşırı canım sıkılıyor annem mi dolduruyor napıyor o kadını anlamadım ben annem asla beni düşünmez
Atandım öğretmen oldum ama ailem hep paranın peşinde?
Cevapla