İş arkadaşlarımı polise şikayet etsem bana bir şey olur mu?

Öncelikle herkese iyi akşamlar... benim eski iş yerindeki iş arkadaşlarım ve müdürüm sürekli göndermeli tweetler atıyor. Bu beni rahatsiz ediyor bi de bunların yüzünden sokağa çıkamıyorum hayatım mahvoldu polise şikayet etsem bana bisey olur mu (onlara nazarlar eger sikayet etsem)
İş arkadaşlarımı polise şikayet etsem bana bir şey olur mu?
Cevapla