Insan nasıl davranacağını şaşırıyor yaşi normal sınırları aşınca.
Önune gelen bi şeylerden anlam çıkarıyor. Öleceğim
Sonra da bundan bi yol olmaz derler
Önune gelen bi şeylerden anlam çıkarıyor. Öleceğim
Sonra da bundan bi yol olmaz derler
Valla zamnında kapalı bir kız vardı üniversitede aşık olduğum sözde oda bana hiç o tarz yaklaşmadığını dile getirdi ama cana yakınlık kısmını birine farklı yaparsanız bu sefer karşı taraf yanlış anlayabilir unutma sen erkek için bir kadınsın her daim.
Cevap
17Cevap
Demek birilerine umut verip yarı yolda bırakırsun hmmm.
😂😂
Kibarsın lafı umut vermek için mi kullanılıyormuş, ne alaka
Bu cümleyi umut vermek olarak algılayan erkek, kektir bu arada
Anlam çıkarsa ne olur ki? Çok kabasin diyenin de bundan bana yar olmaz diye anlam çıkardığını düşün haksız mı?
Erkeğin nasıl anlayacağınız bağlı desen bir dert demesen içinde kalacak. boş ver içinde patlat 🤪🤪
Valla isteyyen istediğini alır. Ama asıl senin hareketlerin herşeyi belli eder bence.
Güldü bana kalbini vercek gibi bişey olmuş 😂
😂😂😂
Onu bilmem insanı çok iyi hissettiriyor. Bana kendimdem bayağı büyük bir adam demişti çok içten hemde 😄
açlıktan be açlıktan 😄😄😄
Yüzüne bile gülme ondan bile kendilerine pay çıkarırlar 😂
Bu ülkede evet 🤷♂️😃
Yok ama söylediğin erkeğe bağlı
Kim kim kim?
Hayır bence
Sacmaymis
noo hayır
Aynen öyle
Yooo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?