5 aylık evliyiz ve eşim sürekli dış görünüşümü eleştiriyor. Normal mi bu?

Beş aylık evliyiz eşim önceden de eleştirirdi ama bu güzel bak böyle sana daha çok yakıştı gibi ama şimdi sürekli eleştiriyor mesela yüzümümde leke çıksa nebilim burnunu yaptıralım ayağıma bakıyor tırnaklarına bak ayağın yan ne bilim dudaklarını yaptıralım saçına bak ama inanın abarttigi kadar kötu değilim fiziğim çok iyi ayaklarım yan değil diyorum ki benim ayak parmagin dediğin düz olur yok sende düz tabanlık var dişlerini fircala ama hergun zaten fircaliyorum ne bilim anca af edersiniz g.. t büyütüyosun ne işi yararsin ki hergun böyle şöyler söyleyince bende ağlıyorum bu seferde ne kadar agliyosun ben artık ne yapacağımı şaşırdım kendime ne kadar baksam bı türlü memnun edemiyorum dışarda arkadaşlarıma soruyorum nasılim diye çok güzelsin inan diyorlar ben ne yapmalıyım bilmiyorum
5 aylık evliyiz ve eşim sürekli dış görünüşümü eleştiriyor. Normal mi bu?
Cevapla