Yaşadığım şehirde yaşam niye zorlaştı?

  • Her şey çok pahalı onu da geçtim kartımda para kalmadı karnım çok acıktı geçim sıkıntısı yaşıyorum dükkanlardan veresiye alıyorum şimdilik param yatarsa ödeyeceğim borçlarımı
  • Öyle durumdayım ki herkes böyle kendince gruplaşmış ben dışlandım reddedildim bana karşı tavır koyuldu Allah ın selamını versem selamımı dahi almıyorlar
  • En tipsiz kızlar bile egoist kendini beğenmiş 2 yıllık okuyan biri bile kendini tıp okuyor sanıyor
  • Beynim tek yönlü çalışıyor atıyorum derslerle beraber sosyal hayata kişisel bakımıma aynı anda zaman ayıramıyorum
  • Boyum yaşadığım şehirdeki kızlara göre uzun sayılır ama devede de boy var misali
Neden sadece ben cezalandırılıyorum ben kötü biri değilim ki
Yaşadığım şehirde yaşam niye zorlaştı?
Cevapla