Enes kara olayına çok üzüldüm normal mi?

Aklımdan çıkmıyor normal mi?
Enes Kara vasiyetini açıkladı:

"Anneme söz vermiştim işe başlayınca fırın alacaktım, fırın istiyordu babam almıyordu. Biraz param var anneme fırın alın. Kalanı da ortanca kardeşime verin. Aileme sesleniyorum daha anlayışlı yaklaşın. Kardeşim istemiyor ama imam hatipe gidiyor."
Enes kara olayına çok üzüldüm normal mi?
Cevapla