Herkes hayatını birleştireceği bir insanı bekler. Ancak beklediği kişinin kime benzemesini istiyorsak o konuda hayaller kurarız. Siz kime benzemesini isterdiniz?


Şuna benzesin diye bir dusuncem yok beni sevsin sadık olsun iste ne bileyim ben
bizde de ne şans varsa denk gelmiyor
Özellikle birine benzemesini istemiyorum. Hatta esi benzeri olmasin 😅
öyle bir yar varsa bana getirin :D
bir içeri gir tıkla kahvemi iç
gel :D
ne istersen ondan ikram edelim. muhabbet istersen muhabbet. Türkü istersen Türkü :)
tamam ekle o zaman zahmet olmazsa
ekle ekle bişey olmaz bi dene :D
hadi ya bişey olmaz lo :D
içi dışı birim lo
Cevap
2Cevap
Yani kimseye benzemesin ya kendi huyu suyu güzel olsun
işte herkes temiz bir kalbe muhtaç
Evet öyle :D <3
Bana benzesin isterdim... yeri geldi mi deli-dolu yeri geldi mi sessiz-sakin... saatlerce bakisarak konuşalım ya da kahkahalarla gülelim...
Kimseye benzemesin. Yüreği güzel olsun yeter
en güzeli içine merhamet yerleşmiş olanı
Bana
Kimseye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar