Kadınlar hangi yaştan sonra emekli sayılmalı?

Bence 29 u geçen emekli olmalı, bayramda ziyaret edilmeli, eli öpülmeli, anı arı dinlenip saygı gösterilmeli
Güncellemeler
+1 yıl
Neden 29 bilen var mı, tuik in ya tığı araştırmaya göre 29 unu geçenler maalesef çok az bir yüzdeyle evlenme şansı bulabiliyormuş,
Kadınlar hangi yaştan sonra emekli sayılmalı?
Cevapla