AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Türkçe (ana dilim)
Almanca (ana dilim)
İspanyolca
İngilizce
Yunan alfabesi, bu kadar
Bendede ilk 2 aynı ingilizcemde var oda iyi aslında
Benim ingilizce C1
Almanca
Flemenkçe
Azerbaycan dili
İngilizce
Türkçe
Baya dil biliyon hepsini tam konuşabiliyonmu?
Almanca A2 Flemenkçe C1 Azerbaycan dili B1 İngilizce B1 Türkçe C1
Hmm Almanca& ingilizce bendede var
güzel (:
İngilizce
İtalyanca
Mandarin ( güney uzakdoğu çincesi )
İyiymiş sondakini ilk kez duydum😂
Çince çok geniş bir alanda olduğundan bolumlenip yerelleşiyor aslında direk çince diye bir dil yok
Hmm çok zor değilmi en zor dillerden birisi sonuçta
Hayır 2 ya da 3 harflik kkelimelerden oluşuyor daha zor olan filipinler dili olan Tagalog
Cince kuzey orta guney dogu asyada farklı olunca zorlaşıyor cunki birbirini anlamak zorlaşıyor sorun bu
Hmm bilmiyordum
Bizdeki laz şv
Bizdeki Kuzey Anadolu Laz şivesi ile Güneydoğu şivesinin anlaşılmasında karşılıklı yaşanan sorunla aynı
Ya ben hiç dil bilmiyorum ya da etrafımdakiler farklı gezegenden
Biliyorsun şu an Türkçe benle konuştuğuna göre
İngilizce, almanca ve eser miktarda Fransızca biliyorum.
Bende fransız haricini biliyorum
Ne güzel yeni bir dil demek yeni hayat demektir. Fatih 21 yasında 5 dil biliyordu. Cok cok önemli amacım italyancayı öğrenmek bakalım önümüzdeki süreçte.
Evet ama kullancaksan başka unutulur o kadarda anlamı olmaz
Haklısın ben mesleğim gereği sürekli traskript yaptığım için bazı metinleri zorunluluktan öğrendim.
Evet kullanmak önemli ben her dili kullanıyorum. Bir kaç kelime rusça, arnavutca felanda öğrendim iş yerinden felan. Arnavutça mesela türkçeyle aynı olan kelimeler oluyor arada gülüyorum
Doğrudur ben Arnavutcayı öğrenmedim acıkcası ilgimide cekmedi ama İtalyanca ve yunsncaya baya merak saldım.
Bu arada ruscada cok özel bir dil.
Evet bende sadece bir kaç kelime ister istemez çevremde o ırktan olanlar olunca
Evet akssğsnı hos.
Aksağanı
Rus gari bulduk da
Biz mi rusça öğrenmedik 😝
Hahahaha benim işte kazakistandan bir kız var ne dersin?😂😂😂😂
34 bedenli ise paketle bana😅
Maalesef en az 40 beden sanırım ama sarışın orası önemliyse😂
Sarışın gariyi heç sevmem
Anjelica Ebbi de sarışın hem de rus
Bak onu seviyom
Neden diye sorma 😅😝
Hahahha bende pek sarışın sevmeme ama türk erkeklerin çoğu seviyormuş ne buluyorsalar hahha
я знаю по русский ну не очень хорошо :)
Oo rusca sanırım.
yok canim arapca
Çok benziyor hiç sorma😂
senin bildigin diger 2 dil ne
Rusca tarzı olduğunu bende biliyorum 😂ama bulgarca gibi yazılarıda benziyor. Dili bilmediğim için tabi ayırt edemiyorum
İngilizce & almanca
kiril alfabesinin cogunlugu kullaniliyor urkayna, bulgar dilinde haklisin aslinda ama boyle ters cevaplar vermek hosuma da gidiyo😁
maşallah rusca da ogren ingilizceye cok benzio turkceye de benzio
Hmm anladım ama ters cevap geri alma sonra😂
Çok benziyor😂 Tek benzerliği hepsninde bir dil olması
ya alıştım bide elimde degil gecen dayinin birine cami nerde diye sordum bana napacan namaz mi kilacan dedi yok elektirk faturasini odicem dedim
ya ben ruscayi cok sacma gelcek ama furkan emirce varya dublaj yapio onun bi videosunda rusca konusuyodu (daha dogrusu konusamiyidu😆) ordan bi gaza geldim nasip etti Allah yotubda da guzel bi kanal buldum pandemi basladigindnabberi calisiyom :)
Hmm naptı sonra?
bisey yapmadi tarif etti işte 😂 trabzon burasi yani alışkın boyle seylere yerli halk
İyiymiş bende bir kaç kelime biliyorum ama yazısından anlamam. Vardı ruslar felan takıldığım eskiden onlar öğretmişti
Hmm😂
evet alfabeyi sökmek biraz mesele н harfi mesela n harfine dek gelio boyle 4 5 tane var acayio acayip seyler de var ц ю ж щ ф ы bunlar gibi😊
ama seviyorum telaffuzu cok guzel
Doğru bir kız vardı natalie felandı galiba ismi hesabında ismini hatawa gibi yapmıştı ordan sonra biri demişti rusca ismi öyle yazılıyor diye
наташа, nataşa knk ismi :)
Natascha o zmn ismiydi karıştırdım. Bu 2 isimde çok rus olunca haha
O iki isimde çok rus tanıdım ben
aynen fazla kadin ismi yok cunki sondaki harf a veya ya ile bitiyor kelime cinsleri falan var ondan dolayi sınırlı sayida kadin ismi var
Cidden öyle gibi tanıdığım isimlerle kıyasladımda😂
Erkek isimlerindede öylemi?
hayir sadece kadin isimlerinde, 3 cins var arapcada da varmis eril disi nötr eriller а я о е disindaki harfler ile bitiyor (bazi istisnalar da var) disi а я nötr de о е
Hmm arapçadada olduğunu bilmiyordum
bende yakin zamanda ogrendim secmeli dersimiz arapca da ama ben secmedim :)
Hmm çok değişik ama baya iyi öğrenmişsin bu zamanda öyle geliyor bana
ohoo daha neler var neler padejler cekimler zamirler ama Şu an ara verdim ya okul varken calisamiyorum somestra girince yeniden devam inşallah :)
Yine iyisin çoğu kişi tembel banane türkçe yeter diyip geçer
yani monoton bi hayat sevmem 😊 uni okumama ragmen demircilik yaparim bicak kilic satarim da 😁 sana bicak lazim mi
İyiymiş. Aslında lazım çok kişi var tam öldürmelik hahahha
o zaman sana oluklu lazım 😁 tovbe Allah korusun şakasi bile kotu gecen bilerken parmagimi kestim anam bi ses cikti cok huylandim dusunsene meydan savasindasin kilicla boydan boya kesiyolar faşır faşır kan akiyor ne psikoloji be
Çok kötğ ya ama buda var bence kağıt bazen bıçaktan kötü kesiyor
o kagit kesmesi ile alakli bi video izlemistim neden daha fazla acitird diye kagidin yapisi boyle tirtikliymis galiba ondan parcaliyarak kesiyorumus ondan daha fazla acitiyomus
Aslında tırtırlı bıçaklarda var yani bilmiyorum neden kağıt daha çok acıttığını
Allahın hikmeti :) bi odun parcasindan bi meyvanin cikmasi da ilginç, kainata bakinca sasirmak elde degil ki zaten😊
Oda öyle haklısın.
ve kırk yapaaar sohbetimizin 40. balonu hayırlı olsun😁
Olsun 😂 hahah
😊😊
:) :)
Ne oldumuğu bilmiyorum.. Çat pat Türkçe..
Hahah😂türkçe konuştuğuna göre daha çok türksün
Muhtemelen öyleyim :D
Hahaha bilmiyormusun annen baban kim biliyorsundur cevabı bilmen lazım haha
Onlar tamam ama taa nerelerden devşirilip geldiyse ya? Gerçi insan ne hissederse oymuş. Bende Türk'üm. Hislerim bu
Ya tam 100% kimse tek ırk değildir sanırımda. Yoğun olarak ne olduğunu bilirsin. Ben türküm ama türke benzetmeyenlerde oluyor artık ne olursa olsun ben türk sayıyorum annem babam türk sonuçta😂
E hissettiğimiz işte sende bendensin
Aynen en iyisi türk olmak 😂
Gururlaa ;)
Öyle olması gerek
Kesinlikle ;)
Nerelisin peki?
Aslen Elazığ.. Sen nerelisin?
Hmm iyiymiş ben Gümüşhane
Seninkide güzel memleket. Gelip gidiyor musunuz
6 yıldır gitmedim sağol
Bi ara ziyaret et memleketten çok kopmak olmaz. Sende sağol
Bilmiyorum ya orada gidilcek yer yok napcamki orada bilmiyorum kimse yok orada aram olan
Kimse yoksa gitmene gerekte yok. Ben aileden orada kalanlar var diye düşünmüştüm.
Ezber konuşmuşum :/
Var ama aram yok onlar kaybetti benlik durum yok o yüzden
boş ver o zaman nerede mıtluysan orada orada ol. Seni üzenden uzak durmak en iyisi 😉
İşte sorunda orası mutlu olduğum yerde yok pek yanlızım ama bazende yanlız olduğuma mutluyum
Bakma yalnızlık en güzeli bazı dönemler haricinde. Kafa kulak rahat soran eden yok 😊
Aynen bazen yanlızlık hissediliyor iyi olmuyor hiç ama başka en iyisi
Seni anlayan seni sana bırakan bir çevre olsa yine iyide bu zamanda o da bulunmaz
Aynen öyle maalesef zor birax
Kitaplara sığın bazen 😉
Maalesef okuma alışkanlığım kalmadı eskiden çok okurdum günde 5 kitap felan okuduğum olurdu
Zaten dönem dönem eser geçer bu alışkanlık yine gelir 😉
İnşallah ama buda var gençken kitaplar güzeldi artık sıkıcı gibi hayatın gerçekleri hep bilmiyorum banamı öyle geliyor yoksa
Yoktur bence
Türkiyedede yabancılarda oluyor ya da türkçesi olup buraya Türkçesini geliştirmeye kaydolmuş olanda çıkabilir
Ben denk gelmedim sitede
Ben denk gelmiştim ama yalanmı gerçekmi artık bilemicem
Sitedekilerin çoğu yalan.
Aynen ama azda olsa vardır illaki o kadar milyon kişi vardır burada.
Yani haklısın
Türküm ve Türkçe dışında iki dil biliyorum.
Ben Bir Belaruslu bayanla tanışmıştım
Kürtçe Türkçe sadece ühü
Bşy olmaz oda yeter istersende hala öğrenebilirsin
Haklısın
bu kürtler niye hep gizli üye yahu aifjağfkqğfküqkd
Rusca kazakca ve ozbekce ama turkum
İyiymiş
Kürdüm,4 dil biliyorum
ve saklanıyorsun 😂
Azerbaycan
Azerice Rusça ozbekce
Benziyorlar zaten sanırım
Aslında hemisi farklı herwey degiwik
Ala nağrırsan
Mən başa düşmədim nə diyirsn
Hahaha xoruzun qopsun
Rus, kazak, özbek felan hepsi aynı sayılmazmı anlarlarda hepsi birbirini tam değilsede bence. Rus tanıdıklarım bulgarlarla bile biraz konuşup anlaşabiliyorlar
Sən nə manyaksan
🤣🤣🤣🤣
Sensin sanırım dil biliyormuş diyor ama daha bunu bilmiyor
@g3ce3 beli😂😂
Ala bu sual veren ne deyir? Heç başa düşmedim
@SinEMCÜK sen kafayı bozmuşsun be ne içtiysen
Bu Azerice
Boş qoyma
Hansımız
@SinEMCÜK onu biliyorum azericeyide Türkler anlar çoğunu. Ama azeriler ruscada bilebleri çok yani
Sənn
Yoo
@SinEMCÜK neyse.
Hardasan
Səni s^kirəm
Sana demedim Meryem
Men xaricideyem
Kime deyersen o lafı
Qancıqqq
Sensen o petuxx
Heç kimsəye
Xoruzumu ye
Yox sənsin
Xestesen
Woow çox yaxsi olar 😚🤣🖕
Sən mütleq naxcıvanlısan
Hahahha ben ikinizi 1 kişi sandım başka dilde olunca
Hee ilahi Meryem... özümüzle danışaxtıq?😄
Yox ne Naxçıvanı
Hiç güleceğim yoktu
Tamam kanka uzatmayalım