Ailem bana hiç değer vermiyor psikolojimi bozdular ama neyim var bilmiyorum?

27 yaşındayım avukatım ben küçükken durumumuz çok kötüydü. 2 kız kardeşim oldu hep annelik yaptım onlara. Çoğu zaman yemez onlara yedirirdim bu yüzden Ailem alışkın fedakar olmama onlar için normal kardeşlerim de doyumsuz ve nankör. Şimdi evimizde odam bile yok babam işe koydu beni sağolsun. Ama köle olmam için koymuş. Annemle babamın odasında yerde yatıyorum dayanamadım arkadaşlarımın evinde kaldım 2 gün Ecem döndüğümde babam tüm kıyafetlerimi çöpe atmıştı, işten kovdururum dedi. Sırf üzülmesinler diye eve döndüm yerde yatmaya devam ediyorum. Yeni eve geçince sözü oda yapacağım dedi. Şimdi başka eve taşımıyoruz yeni ev aldık kardeşlerim 20-21 yaşındalar özel dolaplar falan yapıldı bana yine oda yokmuş yerde yatacakmışım. Psikolojim gerçekten bozuldu ben ağlayıp üzüldükçe annem antidepresan içiriyor bana asıl soruna bakmıyorlar. Hep kullanıldım Ailem tarafından maaşıma bile göz diktiler bir ara. İşleri düştüğünde de hep beni ararlar işi düşmeyen nasılsın bile demez. Şimdi kabul etmek istemiyorum kredi çektim eski model bir araba aldım tek korkum onu ödeyememek ama kovdurursa kovdursun. Kesinlikle artık önce kendimi düşünmek istiyorum çok mutsuzum ikili ilişkime de yansıyor sevgilime patlıyorum anlatamıyorum... herkes sorunlu sanıyor beni ne yapacağım ne olur yardım esin yollarım kapandı
Ailem bana hiç değer vermiyor psikolojimi bozdular ama neyim var bilmiyorum?
Cevapla