Ben sapık veya tecavüzcü olmadığım halde neden diğer kadınları ürkütmemek için kendi konforumu bozmak zorunda kalıyorum acaba?

Mesela önümde bir kadın yürüyorsa neden hızlı hızlı adımlar atarak onu geçmem gerekiyormuş? Ona tecavüz etmeyeceğim ama bütün erkekleri potansiyel tecavüzcü olarak kabul eden hastalıklı düşünceye göre ben kadını ürkütüyormuşum ve hızlı yürüyüp geçmek veya da yol değiştirmek zorundaymışım! Hadi oradan!
Ben sapık veya tecavüzcü olmadığım halde neden diğer kadınları ürkütmemek için kendi konforumu bozmak zorunda kalıyorum acaba?
Cevapla