[7/1 16:29]: Yi Ne gitsin
[7/1 16:29] Bisey demiyorum
[7/1 16:29] Kötü durumdaysa
[7/1 16:29] Ama gelmezse ciksin
[7/1 16:30] sabah gel vardiyqna
[7/1 16:30] Gelmiyorsa yapacak bişey yok diyı
Yardımcı kıza bunları yazmış
Eve bakacak kimse yok derken? Neyine bakılacak. Konu yemekse senden başka evden biri ya da sende bir şekilde yapılır. Temizliği as biraz. Bence idare edilebilir, değilse iş de market işi her zaman bulunur, asgari ücret olduktan sonra her yerde bulunur diyebilirsin ya da bir şekilde idare et evde küçük çocuk yoksa işi de bırakma, biraz iş ve ev idare etmeye çalış...
Eve neden sen bakıyorsun onu anlamadım ama her işte kendin ve 1. dereceden akraban hasta olursa izin alabilirsin. Yönetmelik böyle. Diper türlü sürekli izin alırsan maalesef ki işine son verne hakları var.
Annen inşallah çok çabuk bir zamanda şifa bulur. Öteki insan kılığına girmiş yaratık için bir şey diyemiyorum. İnşallah daha beterini o yaşar senin bu durumunun. Belkide bu korktukların olmayacak işine dönersin bur an önce inşallah
Aile önemli iş bulunur aile bulunmaz zaten zor gününde yanında olmayan bir işyerini veya iş verenin yanında çalışmayı tavsiye etmem inanki ama karar senin...
Cevap
9Cevap
Evde duracak başka kimse yok mu? Baban, kardeşlerin ya da başkaları. Üstelik sürekli evde niye duracaksın ki? Üzüldüm cidden ama çıkar yolu bulunur.
Ailen bence. O lanet olası market yerine yeni iş bulabilirsin
Sen rahatlıkla yeni iş bulabilirsin
İşini bırakmamalısın. İş kolay kolay bulunan bir iey değil her zaman
Aile tabi ki tartışmaya açık bir konu bile değil iş her zaman bulunur onların yanında dur
Allah bu memlekette yoksul etmesin insani
öncelikle kendimizden sorumluyuz diye düşünüyorum
Bence iş bulunur ailen daha önemli
İş önemli
Rapor alabilirsin bir kaç gün
Bence çalış para önemli
Acil sifa
İş önemli
aile
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?