Bir yandan ailem, bir yandan işim. Aile mi önemli yoksa iş mi? Hangisini seçeceğim?

Anneannem çok hasta. Akşam hastaneye yatıracağız. Durumu çok ağır. Bende markette çalışıyorum. Diyordum bir ay daha durayım param olsun azıcık. Annem anneannemin yanında hastanede kalır büyük ihtimalle. Eve bakacak kimse yok.
İş yerindeki mağaza sorumlusuna yazdım, hastaneye gideceğim, ailemin durumu kritik diye.
Kadın bugün gelme ama yarın sabah gelmezsen istifanı yazarsın demiş mağaza yardımcısına. Şerefsiz. Yarın ki durumunda ne olacağını bilmiyorum.
Sizce ben ne yapacağım?
Ne yapmalıyım?
İyi kötü param oluyordu. Ama bir yandan ailem var.
Nasıl yapacağım?
Çok kötüyüm.
Güncellemeler
+1 yıl
[7/1 16:29] Gelsin vardiya dönsün
[7/1 16:29]: Yi Ne gitsin
[7/1 16:29] Bisey demiyorum
[7/1 16:29] Kötü durumdaysa
[7/1 16:29] Ama gelmezse ciksin
[7/1 16:30] sabah gel vardiyqna
[7/1 16:30] Gelmiyorsa yapacak bişey yok diyı

Yardımcı kıza bunları yazmış
Bir yandan ailem, bir yandan işim. Aile mi önemli yoksa iş mi? Hangisini seçeceğim?
Cevapla