
5 dakika da bir görüyorum.
Kadın olarak kendimi daha güvende hissettiğim doğrudur.

burada kim kime dum duma derler ya hani aynen öyle efendim.. Kimsenin devriye attığı yok.. Hatta şu anda covid olmama rağmen sağlık çalışanları bile devriye atmıyor.. Hadi geçtim devriye atmasını aramıyorlar bile..
Cevap
15Cevap
Gün aydın 😀
Görüyorum ama sık mı atıyorlar fark etmedim.
Daha dikkat ederim..
Yok ihbar olmadığı sürece nadir devriye geçer ihbar olduğunda da 5 dklik yere sirenle gelirler ki kaçan kaçsın 🤣
Bilmiyorum. işim gücüm yok kaç polis geçti diye saymıyorum
Öyle bişey demedim sdkjhj
Ben cagirirsam geliyolar yoksa ugramazlar sitenin onundeki parkta gece oldumu motorcular dolusuyor sesten uyu uyuyabilirsen
İlk karantina zamanları çok sık gelirlerdi, hatta bir tane sivil polis vardı aşırı yakışıklıydı hiç unutmam onu 🥲
Arıyorlar sık sık çevirmeler var seviniyorum açıkçası suçlarla mücadele ediyorlar helal Olsun onlara
Ben sabahları daha çok ambulans görüyorum. Sessiz sessiz gidiyor covid patladı galiba.
yaw yok bekliyom bekliyom gelen giden yok arkadaşlara gelip bi tur atın diyorum artık
Hiç çıktıklarını görmedim daha mahalleden ekiplerin
Body yapan, gözlük takan, saçları jöleli gençler 😅 Modern polis abicikler 😅
Evet var özellikle de geceleri, bu aralar hırsızlık olayları çok arttı
Evet bizim mahallede de çok görüyorum, tabi insan kendini güvende hissediyor.
Fotoğraftakiler aşırı itici. Resmen artistlik yapıyorlar.
Sabah saat'leri ve akşam saat'lerin de raslıyorum ben
binde bir bizde olay olmadıkça
Bizim. Mahallede nerdeyse hic yok.
5 dakikada bir geciosa sizin orada para boldur, 😂
Bizim buraya uğrayan yok
Hey kadın! Polis benim.
Mahalleni söyle de oraları da kolaçan edelim 😂
Sen benim mıntıkamda olmalısın 😂
Gece çok dolanıyorlar
evet sürekli devriye atıyorlar bu ara..
Atmalı her yer it kopuk serserı mk
Tabi sürekli sağım solum polis 😂
Yakışıklılar mı bilemem, pek belli olmuyor 😊
Hayır
Evet
Aynen atıyorlar
Evet
Hayır pek görmem
Yoook
Yok tabikide
çok yaparlar
evet
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?