7 sene tıp okudum ve karşılığında batmana atandım ne yapıcam?

4 sene ilkokul 4 sene ortaokul 4 sene lise 1 sene hazırlık 6 sene tıp okudum karşılığında batmana atandım ben batmana atanmak içinmi bukadar çalıştım bukadar şeyin mükafatı bu muydu orada ben tek başıma ne yapacağım parası iyi olabilir ama batmanda yaşadıktan sonra parayı ne yapayım para ne işime yarıyacak orada nerde harcıyacağım hayatım karardı
7 sene tıp okudum ve karşılığında batmana atandım ne yapıcam?
Cevapla