Lisede bizim sınıfa 11de bir kiz geldi asosyal inek bir tipti birkaç kez sohbet etmisligim vardı düşünce yapısı falan kaliteliydi yüzü falan güzelde bir kızdi ama ezikti işte tek başınaydi hiç arkadaşı yoktu ınsta falan kullanmıyordu neyse bu derece yaptı iu tip kazandı zaten ben yine lisedeki gibidir falan diye düşündüm açıkçası hiç umrumda olmadı ama arkadaşım isntasini atti kız bildiğin evrim geçirmiş fiziği falan çok kötüydü zayıftı gtu falan yoktu bacakları inceydi bi fizik yapmis tarzıni falan değiştirmis taş gibi olmuş biraz melisa pamuğa özge yagiza falan benzettim fotoğraflarini falan gördüm baya şaşırdım baya geziyor tozuyor araba almış bide daha 19 yaşında ya 2. Sınıf daha gerçi arabası öyle çok pahalı bir şey değildi max 200 ama yine ona göre çok iyiydi ama ne bilim şaşırdım işte yakışıklı 2m birde sevgili yapmış çocugun hesabına baktım oda taş gibi bide çocuk zengin bir şeye benziyor ozyeginde pilotaj okuyor kızıda seviyor mu anlamadım birsuru resim paylaşmış ama kız 1 tane tek paylaşmış kzı takip ettim gt yapmadı baya sinirim bozuldu çokta pişman oldum açıkçası ben 2 yıllık yerel yönetim okudum şu an iş arıyorum ama o hayatını yaşıyor ne biliyim ya üzüldüm doğrusu keşke bende öyle yapsaydım diyorum şu an ama is isten geçti hayatta her an ne olucagi belli değil o yüzden uzmuyorum kendimi neyse işte şaşırdığım için boyle bir şey yazdım
Güncellemeler
+1 yıl
Böylelerinden nefret ediyorum Allah belanızı versin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer