Yurtta olay olunca niye üstünü kapatmaya çalışıyorlar?

Şikayet edince ceza yiyormuşsun hatta, bu ne saçmalık bilmiyorum. Bugün bıçaklı olay oldu bizim katta, kız rehin almış 3 kişiyi, birinin bacağını kesmiş. Kanım dondu resmen. Ambulans gelmiş, polis gelmiş haberimiz yok ama. Güvenlikler herkesi içeri sokmaya çalıştı. Yanlış anlaşılma diye üstünü örttü. Aksine açığa çıkarmak gerekmiyor mu ki, o kızın rezil olması lazım şu anda. Başka bir yurtta da bir kız intihar etmiş, kimsenin haberi olmadan cesedi çıkartmışlar.
Yani ölsek kimsenin ruhu duymayacak herhalde. 🙄
Yurtta olay olunca niye üstünü kapatmaya çalışıyorlar?
Cevapla