Selamlarrr, Bizim burada yılın ilk kar yağışının tadını çıkardım. Kahveyle güne başlayarak, miss gibi havada eğlendim. Sizler neler yaptınız? Yaşadığınız yerde kar yağdı mı?
İstanbul trakya tarafında çatalca ve Silivri tarafına biraz kar yağmış. Fakat İstanbul avrupa yakasının marmara tarafına henüz kar yağmadı. Evde internet başında kutladım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Yaaaa çok güzelll. Burada kar yağalı çok oldu ama bayadır yağmıyor. Dün baya bi yorgundum doğru düzgün hiçbir şey yapamadım.
Evet bebek çok güzeldi bugün de yağıyor. 🥰
Kıskandım🥺
Kıskanma canım İnşallah oraya da yağar.
Umarım☺️
Kar yok
Kar olmadan yılbaşının da pek tadi yok 🤯 😅
Kesinlikle
İstanbul trakya tarafında çatalca ve Silivri tarafına biraz kar yağmış. Fakat İstanbul avrupa yakasının marmara tarafına henüz kar yağmadı. Evde internet başında kutladım.
Biraz hastalıklı, biraz İngilizce, biraz yemek, bir dizi
Alışveriş yaptım ben
Açık havada spor yaptık perişan olduk ama değdi
Sevgilimle Konuşarak Geçti
Boşş
Yorucu
Uyuyarak gecti
gayet iyi