Bir kızın iş basvurusuna annesi ile gelmesi ne kadar etik?

Bir yere iş başvurusu için gittim daha doğrusu telefon ile görüştüm ama bu iş için 3-4 günümü verdim hani sürekli bir telefon trafiği falan.

fakat içeriden birileri vasıtasıyla öğrendim adaylardan biri annesi ile gelmiş görüşmeye.

Bu ne kadar etik? İş veren üstünde resmen baskı kurma amaçlı yapılmış bir hareket olarak algıladım ben bunu ve bana göre hiç etik değil. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

Ayrıca ben işveren olsam annesi ile gelen birini asla ise almam. Peki ya siz?
Bir kızın iş basvurusuna annesi ile gelmesi ne kadar etik?
Cevapla