Bir yere iş başvurusu için gittim daha doğrusu telefon ile görüştüm ama bu iş için 3-4 günümü verdim hani sürekli bir telefon trafiği falan.
fakat içeriden birileri vasıtasıyla öğrendim adaylardan biri annesi ile gelmiş görüşmeye.
Bu ne kadar etik? İş veren üstünde resmen baskı kurma amaçlı yapılmış bir hareket olarak algıladım ben bunu ve bana göre hiç etik değil. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Ayrıca ben işveren olsam annesi ile gelen birini asla ise almam. Peki ya siz?
fakat içeriden birileri vasıtasıyla öğrendim adaylardan biri annesi ile gelmiş görüşmeye.
Bu ne kadar etik? İş veren üstünde resmen baskı kurma amaçlı yapılmış bir hareket olarak algıladım ben bunu ve bana göre hiç etik değil. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Ayrıca ben işveren olsam annesi ile gelen birini asla ise almam. Peki ya siz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Genç bir kızsa, ailesi güvenememiş olabilir sorun değil bu etik ya da değil diyemeyiz. Yetkinliğinize göre karar verilir.
Ya yapacağı iş 50 - 100 erkek işçinin içinde çalışacak ailesi bunun neyine guvenemeyevrk. 😬
Engel durumu söz konusu değilse çok hoş karşılanmaz.
Ya zaten inşaat işi yani engel durumu olsa almazlar.
Yani tek gitmesi daha doğru olur
Etik değil. Bu şimdi böyle yapıyorsa iş hayatında napar? O zaman da annesini cagirir , bende babamı alıp gidicem 😬
Onu bilemem ama iş görüşmesine tek gitmek lazım ya. annenle - babanla gidiyorsan bile onlar dışarda beklemeli. senin içeriye tek girirp görüşme yapman lazım. bu şekilde iyi izlenim verirsin
asiri sacma
Acayip sinir oldum bende babamla gidicem
babamda bir kere gelmeye calisti arabayla birakmisti😅😅tutturdu gelcem. diye git surdan canım bak derler diye sokmadim🙄
fhfhbsdghsg
cn m değil sa lak😅
Annesi zorla geliyorsa kız ne yapsın 😂
Kadın niye zorla gelsin 🤣
Benim annem her yere benimle gidiyor valla😂😂 ölürüm, kaçırılırım filan sanıyor 🤣
Yapacağımız iş 50-100 belki daha fazla inşaat işçisinin içinde çalışmak.
Annesi buraya gidebileceğine sıkıntı yok diyorda ofise mi sıkıntı çıkaracak.
Eğer böyle giderse annesi de inşaata gelir 🤣😬
Onu bilemiyorum tabi ki 😂