Koronavirüs döneminde otobüse binmek fakirlik mi oluyor?

Herkes içiçe çok kalabalık oluyor o ortamda bulaşmama ihtimali sıfır bile bile o otobüse biniyor herkes
Koronavirüs döneminde otobüse binmek fakirlik mi oluyor?
Cevapla