
Peki KS üyeleri bu özel günü nasıl değerlendiriyor.
Ben kendime mükellef bir kahvaltı hazırlıyorum şu an🥰😀🌸

Gece öyle güzel uyumuşum ki sabah kalkmak istemedim. Ama 2021 son gününün bana bir sürprizi vardı. Sabah sabah yağmurda sızan sudan dolayı banyodaki asma tavanı söküp takmak zorunda kaldım :)
Selam dostum,
yılın son gününde biraz geç uyandım. Uyandığım gibi AVM'ye gittim Popeyes'tan menü alıp sahile geçtim. Orada kedilerle birlikte yemeğimi yedim. Sonrasında bir semaver çayı içtim. Yemek yerken gözüme bir amca takılmıştı, çöpten bir şeyler yiyordu. Semaver çayımı içerken Trendyol üzerinden sahile yemek sipariş ettim. Siparişim gelince amcaya teslim ettim.
Ben yemek yerken önümden geçmişti ve ikram etmemiştim. Muhtemelen böyle bir jest beklemiyordu. Sonra biraz trafiğe çıktım, gezindim. Son kez alışveriş yapıp eve döndüm. Şu an ise müzik, KS ve sohbet..
Ouh baya uzun yazmışım. ^^
Cevap
36Cevap
Erkenden kalkıp güzel bir kahvaltı yaptım. Şimdi de bol köpüklü türk kahvemi yudumluyorum.🤤 Gün benim için anlam ve önemini kazandı.😅
Bende birazdan on numara bir kahvalti hazırlayacağım kendime afiyet olsun 🙏
Teşekkür ederim
Tüm yılımı evde geçirdim son günü de evden çıkmıyorum seneye de evde geçiririm hayatımı
bir şey yapmıyorum aslında. Ailemle vakit geçireceğim <3 💕
Çalışarak tabiki. Birazdan eve geçip evde devam çalışmaya. 😃
Ekstrem bir eylemimiz olmadı. Ütü, alışveriş, yemek, ütü, ev toparlama, süpürme, ha bide tatlı yapıyorum şu an yarın için. Sırtım ağrıyor.
Yılın son gününde depresyona girdim ve sebebinin ne olduğu konusunda zerre fikrim yok, bu gerçek mi ya?
Hazırlıklar tamamlanıyor
Evde pinekliyorum akşam ne giysem yerine bu gece ne icsem hangi mekanlara dalsam veya il dışina ani bir kararlami çiksam diyorum
Uyuyordum arkadaş uyandırdı arabaya müşteri gelicek ilgilen ordan karşıya gecicez başka araç bakicaz uykumun içinden geçti kısaca.
Jimnastik yaptım şu an dinleniyorum. Bitki çayı içiyorum.
Bogaz enfeksiyonu oldum iyileşmeye çalışıyorum.
Maske yaptım, robot gibi bekliyorum 😅
Bir şey yapmadık akşam çay bisküvi her zaman ki gibi
Temizlik yapıyorum sonra taksit yatırmaya gideceğim eve dönüp dinlenirim
Son günü işyerine gelerek durum analizi yapıyoruz 😀
7 de uyandım kedilerimi köpeklerimi besledim geri yattım şimdi uyandım sıcak çikolata içiyorum
Özel olarak yaptığım bir şey yok hergün ki gibi geçiyor
Uyuyorum 😜
Aaa yoook 🤪
Bu günde mod buydu. dhsjsjs
https://youtu. be/TDIasay7yc8
Hasta yatagımdan herkese selamlar
Griple bogusuyoruz
Yatağındayım hala 😃✌🏼
Son saate kadR çalışıyorum
Şu an telefonuda KS de dolanıyorum
İçiyorum bayılana kadar sonra eğlence 🎄🔥😁
Dışarı çıkacağım birazdan🥰🥰
Mesainin bitmesini bekliyorum sıkıldım
Kurabiye yapacağım 🍪😍
Yine onu hayal edeceğim.
Yatıyorum benim için özel yanı yok
Duş aldım kahve içiyorum
Her zamanki gibi ıstagram Youtube
İşteyim çalışıyorum. Napim
Diğer günler den farklı bir şey yaptığım yok
Evde karantinadayım efendim
Yeni uyandım, daha bir şey yapamıyorum.
Şu an çalışıyorum. Akşamda rutin şeyleri yapacağım
İçmekten görüş paylaşmaya fırsatım olmadı
Evdeyim ders çalışıyordum
Haftanın son günü değil -,-
cafedeyim, gece uzun, bol bol çalışacağız..
Sevdiğim adamla ilişkimize ara vermeyi diyelim 🥲
Öğle yemeği yiyorum 😀
Kırmızı donlarımızı giydik sabahlar olmasın
Oturuyorum
resim çizcem
Hastayım yatıyorum
Gece işteyim
Evdeyim
Evde uzanmaca
yatıyorum😬
Son düzlukteyiz..
alışveriş hazırlık vs
Uyandım jdjdj
Kütüphanede huzura kavuşuyorum
Senin ortam bana bir tuhaf geldi ya neyse 😎
Evdeyim
çalışıyoruz
Hiçbir şey ne yapıcam ki
Okuldayım 🤓
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?