Sizce ben nerde hata yapıyorum, erkeklere nasıl davranmak gerekli?

Benim durumum biraz sıra dışı galiba. Gayet güzel , eğitimli , ahlaklı, dürüst ve hanımefendi biri olmama rağmen şimdiye kadar çıktığım bütün erkekler havaya girip , özgüven kazanıp çok çabuk benden vazgeçiyor. Birbirinden çok farklı erkeklerle çıktım hepsinde sonuç aynı oldu. Hadi diyelim yakışıklı paralı popüler erkekler böyle yaptı diyelim. Ama kadınlar tarafından terkedilmiş hiç tercih edilmemiş, hiçbir kadının umursamadığı , yüzüne bile bakılmayan , çok ezik, sessiz sedasız erkeklerle de çıktım onlarda da bu inanılmaz değişim yaşandı ve aşırı özgüven sahibi olarak beni terkettiler. Aslında onları havaya sokacak çok bişey yapmıyorum. Özellikle bazı ilişkilerimde çok sevgi gösterisi yapmamaya şımartmamaya çalışıyorum. Tartışmalarda bazen resti çektiğim de oluyor. Asla yalvaran yapışan biri olmadım. Ama inanın en çirkini bile havaya girdi. En fakiri bile, en eziği bile.
Bu arada böyle dediğime bakmayın ben tüm ilişkilerimde gayet saygılıyım ve asla küçümsemem ayrıca gerçekten önemserim herzaman dürüst davranırım. Öyle diğer kızlar gibi devamlı trip yapmam, aldatmam, satmam, küçümsemem vs vs...
İçlerinde çok zengini de oldu asgari ücretlisi de, herkesin hayran olduğu çok yakışıklı olanlar da oldu çok çirkin olanlar da, çok ileri düzey eğitimlisi de oldu bomboş cahili de, köklü bir soya sahip olanlar da oldu köylü olanlar da... ama hepsi benimle evlenmek istediğini söyledikten birkaç hafta sonra ya başkasıyla aldattı veya oetada hiçbir sebep yokken beni terketti.
Unutmakta zorlandığım çok aşık olduğum kişinin bile basit kızların peşinde yalvar yakar olduğunu gördükçe "ben nerde hata yapıyorum?" diye düşünüyorum.
Hiçbirisi benden daha iyisini bulamıyor, kimi hafifmeşrep kızla nişanlanıp aldatılıyor, kimi sevdiği kız zengin birini buldu diye terkediliyor, kimi devamlı herkes tarafından red ediliyor falan. Ama bu kişiler beni terketti. Düşündükçe üzülüyorum.
Çevremdeki tüm insanlar benim sevgilim var sanıyor inanmıyorlar yalnız olduğuma ve evlenmemiş olmama şaşırıyorlar özel bir sebebi var sanıyorlar.
Psikoloğa mı gitmeliyim? Neden böyle oluyor?
Sizce ben nerde hata yapıyorum, erkeklere nasıl davranmak gerekli?
Cevapla