Allah varsa ya da Allah' yoksa ölünce ne olacak. İnanarak ölmek mi inançsız ölmek mi daha mantıklı?

Sadece bir Kural var. İnanarak ölenler cezasını çektikten sonra Cennete girebilecek iken inanmadan ölenler ebedi cehennem de sürekli yanacak. Peki hangisini tercih etmek daha mantıklı? Şöyle örnek verelim: İki kişi düşünün biri inançlı iken diğeri inançsız fakat ikisi de bu dünyada zina, içki, kumar aklınıza gelebilecek bütün günahları aynı ölçüde işliyorlar ve ikisi de ölüyor. Birisi imanlı diğeri imansız öldü. Ta ta ta tam. Zurnanın zart dediği yere geldik şimdi. Diyelim ki Allah yok. Ne olacak? İkisi de çürüyüp toprak olacak. Kim ne kaybetti peki? Kimse bir şey kaybetmedi değil mi? Peki ikinci seçeneğe gelelim Allah var diye düşünün 😱 ta ta ta tam kabir azabı, ebedi cehennem🔥🔥🔥🔥 yanacaksın fuat abi. Peki hangi fuat daha kârlı çıkacak ona bakalım şimdi. Allah demişti ki; La ilahe illallah Muhammed'den Resûlullah diyerek inanan herkesi cennetime alacağım. Aha bizim inançlı fuata kurtuluş kapısı açıldı. Ama önce günahlarını çekecek iksi de. Hadi genç fuatlar önce cehennem var. Yıllarca yandı bu iki fuat günahlarının bedelini ödediler. Cezaları bitti. Peki şimdi ne olacak 🤔 Cehennem meleği sesleniyor inançlı fuatlar Cennete girebilmeyi hak ettiler artık. Diğer inançsız el sallıyor hey benimde cezam bitti beni neden almıyorsunuz. Sen seni var eden Allah'ı ve onun gönderdiği peygamberleri yalanlayarak nankörlük yaptığın için senin cezan hiç bitmeyecek ebedî cehennem de sürekli yanacaksın. Şimdi düşünün bakalım inanarak ölmek mi daha mantıklı yoksa İnançsız ölmek mi 🤔 Cehennem ve Cennetliklerin konuşması: https://www.google.com/amp/s/sorularlaislamiyet.com/ahirette-cennetliklerle-cehennemlikler-gorusebilirler-mi-mesela-tanidigim-bir-insani-cehenemde-azab%3famp.

Hadi benden kıyak birazda cenneti hayal ettireyim size bu kadar cehennem gerçeği ağır gelmiştir şimdi 😀
Allah varsa ya da Allah' yoksa ölünce ne olacak. İnanarak ölmek mi inançsız ölmek mi daha mantıklı?
Cevapla