10 yıllık arkadaşım tarafından 10 ay önce şiddet gördüm. Kullanıldım, ihanete uğradım, akıl almaz hakaretlere ve çeşitli iftiralara maruz kaldım. Bu süreçte psikolojik tedavi gördüm. Yaşadıklarım yeterince ağırdı. 15 yaşında kardeşim olacak aşağılık yaratık da bana şiddet uygulayan kişiyi savunuyor ve bunu "feministlik" adı altında yapıyor. Bugün yine konusu açıldı ve ben de bu konuyla ilgili "taciz, tecavüz, cinayet gibi kötü bir olay bu da. Bugün bana bunu yapan yarın bunları da yapar" dedim. Kardeşim olacak mahlukat da direkt saldırıya geçti, "onları bir tutamazsın" dedi. Sürekli bana şiddet uygulayan eski arkadaşımı savunuyor, her fırsatta. Güya ben, o kişiye iftira atıyormuşum, hatta o benden kat kat iyiymiş. Yaşadığım travmayla beni vurmaya çalıştı. Ben de ona öfkeyle, ondan hıncımı almak için "sen de adamın sana baktığı konusunda yalan atıyorsun" dedim. Çünkü bezdirdi artık. O lafımı duyunca çıldırdı. "İyi ki şiddet uygulamış sana" dedi o kişi hakkında. Şimdi de beni öldürmekle tehdit ediyor. Hayatımı daha da mahvetti. Bıktım artık. Ne yapmalıyım?
Bu arada yaşım 19.
Bu arada yaşım 19.
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer