Bipolar birisi hakaret davasından muaf tutulur mu?

Arkadaşlar merhaba. Ben bipolar bozukluğu tanısı koyulan biriyim ve askeriyeden de muaf oldum 3 sene öncesi. Tedavi oldum ve iyileştim. Ancak işe gireceğim yerdeki müdür benimle dalga geçti ve ben güveni kötüye kullanma suçundan dava açtım savcı takipsizlik verdi. Bende sinirle müdüre hakarette bulundum. Benim hastalığımın yeniden ortaya çıkmasına neden oldular. Hem mağdurum hem suçlu :) Ben bipolar hastasıyken yaptığım hakaretten ceza alır mıyım?
Bipolar birisi hakaret davasından muaf tutulur mu?
Cevapla