Araplar neden ilkel, 3000 yılında da yine ilkel kalırlar mı?

Arkadaşlar, inançlı biriyim bende. Son birkaç yıldır sosyalleşmiyordum. Sürekli forumlarda zaman harcıyordum. İnsanların araplar hakkında küçümseyici yazılar, hakaretler yazdığıni görünce üzülüyordum. Ne zaman sosyalleştim bunları saygisizliklarini gördum, şimdi o yazilari yazan insanlar ne kadar haklıymış diyorum. Bir universite de göreve basladim. Egitimli dediğin bile mi ilkel davranir? Hem yüzsüz hem üçkağıtçı. Hocası benden özür diliyor. Hocasına bile yalan söylüyormuş. Maillerine cevap vermiyormuş. Gel de bu öğrenciye master diploması ver. Gercekten avrupalılara o kadar hak veriyorum ki bende avrupalı olsam birini dahi kabul etmezdim. Kendileri bile toplum olamadıklari icin pisliklikligini huzurlu sakin yerlere bulastiriyorlar. Yok dış güçlermiş. Temeli bozuk olan icerden çürük olan bir topluma gelen de vurur giden de. Kisinin degismesi yillari toplumun degismesi asırları bulur. 20, 30 yasina kadar cag disi bir toplumda dogmus büyümüş birisi, bu yillardan sonra farkli bir topluma katildiginda tek yasayacagi kültür şokudur. Uyum saglayamadigi gibi kendi gorgusuzlugunu antipatikliğini de etrafa yayar. Cok azi kultur sokundan başarıyla cıkar. Onlarda kulturel yozlaşmanın ürünü olur. Kultürün ve ırkın uyumu bunlarda beyaz ile siyah gibi durar. Bir ortadogulu (arap) dunya capinda basarili oldugunda cok gundem olmasi bu farkliliktan gelir.
Araplar neden ilkel, 3000 yılında da yine ilkel kalırlar mı?
Cevapla