Avrupalılar ve amerikalılar bizim hakkımızda ne düşünüyorlar?

Bence umurlarında bile değiliz onların. Neden mi çünkü bizi varoş ezik yalaka bir ülke olarak görüyorlar. Yani onlar için yalaka bir milletiz. Hatta bizim geçmişimizi ve geleceğimizi bile araştırma ihtiyacı duymuyorlar. Hepimiz sen ben ve arkadaşın hep oralarda yaşamak oralarda gezmek istiyoruz. Onlar daha çekici geliyorlar onlara yalaklanıyoruz. Ülkeyi terk edip daha fazla para için beyin göçü yapıyorsun onlarların ülkeleri daha geliştirirken Türkiyeyi daha yerin dibine sokuyorsun.
Peki bunlar neden yapılıyor sebebi net. Burdaki insanların maalesef çoğu bilgisiz sorgusuz ve davranışsal olarak gelişimlerini tamamlayamamışlar. Türk insanında netlik yok. Birşeyi anlatmaya başladığı zaman onu döndürüp dolaştırıyor uzattıkça uzatıyor.
Avrupalılar ve amerikalılar bizim hakkımızda ne düşünüyorlar?
Cevapla