Rezil oldum 🤦‍♀️ ne yapacağımı bilmiyorum. Sizce herkes olayı hatırlar mı?

Üniversitede ilk yılım ve pek tecrübeli sayılmam. her şey derse geç kalmamla başladı. Önce derse gitmeyecektim çünkü dersin hocası biraz sıkıntılı bir tip ve herkes bunun farkında. Arkadaşım sıkıntı olmaz hoca zaten yeni girdi dedi. Bende girmeye karar verdim. benimle birlikte bir kız daha vardı geç kalan sıkıntı olmaz diye düşündüm. Neyse kız hızla geçip oturdu ama sadece bir kişilik boş yer varmış bende öylece kalakaldım. Hoca yanıma gelip" Yere oturmak ister misin çocuğum?" Diye ayarsız bir şaka yaptı. Bende o anın şokuyla"Yok hocam teşekkürler gerek yok." Dedim ama ağlamamak için kendimi sıkıyorum. Sonra Hoca" Olur mu öyle şey şaka yaptım çocuğum." deyip güldü. Sınıftan birkaç kişide onunla birlikte güldü. Sonra hoca sandalyesini bana verdi ve önde bir sıraya geçip oturdum. Ama böyle sandalyede eğrelti gibi oturuyorum kendimi çok kötü hissettim. Hoca ara verince direk arkadaşımla boş bir sınıf bulup sandalye ayarladık. Hocanın sandalyesini verince hoca "Ohh sandalyem geri geldi." Deyip güldü. Tüm sınıfa rezil oldum resmen. Yarın okula gitmek istemiyorum. Kendimi çok kotu hissediyorum.
Rezil oldum 🤦‍♀️ ne yapacağımı bilmiyorum. Sizce herkes olayı hatırlar mı?
Cevapla